لیست سریال ها با زیر نویس

لیست سریال ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی سریال های جدید
در صفحه 10 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس سریال جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال Miss Scarlet and the Duke - Season 4

7.7   - IMDB

الیزا با دوک همکاری می کند تا یک دزدی در یک فاحشه خانه گران قیمت که مشتریان آن شامل اعضای مهم دولت بریتانیا هستند را بررسی کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Halo - Season 2

7.3   - IMDB

در فصل دوم، Master Chief John-117 تیم نخبه اسپارتی خود را در برابر تهدید بیگانه معروف به Covenant رهبری می کند. در پی یک رویداد تکان دهنده در یک سیاره متروک، جان نمی تواند این احساس را که جنگ او در شرف تغییر است را از بین ببرد و همه چیز را به خطر می اندازد تا چیزی را که هیچ کس دیگری باور نمی کند - که میثاق برای حمله به بزرگترین سنگر بشریت آماده می شود، به خطر می اندازد. با کهکشان در لبه پرتگاه، جان سفری را آغاز می کند تا کلید نجات بشریت یا انقراض آن را پیدا کند: هاله.

زیر‌نویس فارسی سریال 3 Body Problem - Season 1

7.5   - IMDB

یک تصمیم سرنوشت ساز که در دهه 1960 چین گرفته شد در زمان حال بازتاب می یابد، جایی که گروهی از دانشمندان با یک کارآگاه برای مقابله با یک تهدید سیاره ای وجودی شریک می شوند.

زیر‌نویس فارسی سریال Davey & Jonesie's Locker - Season 1

5.7   - IMDB

دیوی و جونزی، احساس می‌کنند که با همسالان خود و پس‌زمینه‌های پیش پاافتاده دبیرستانشان ناهماهنگ هستند. وقتی متوجه می‌شوند که قفسه‌شان در واقع یک پورتال به یک Multiverse است، به ماجراجویی‌های جدیدی می‌روند.

زیر‌نویس فارسی سریال Sight Unseen - Season 1

6.1   - IMDB

تس اوری، کارآگاه سابق قتل، که تشخیص داده می شود نابینا است، با سانی پاتل، یک راهنمای بینایی از راه دور و آگورافوب، همکاری می کند تا قاتلینی را که در این تریلر کارآگاهی پرمخاطره از پلیس فرار می کنند، سرنگون کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Son of a Critch - Season 3

7.2   - IMDB

در Son of A Critch فصل 3، مارک با یک تجربه نزدیک به مرگ روبرو میشود، سرمایهگذاریهای تجاری و کاوش در استندآپ را انجام میدهد که در یک شب تاملی با دوستان قبل از خداحافظی با مدرسه راهنمایی به اوج خود میرسد.

زیر‌نویس فارسی سریال Run the Burbs - Season 3

6   - IMDB

فروش سالانه حیاط یک معضل اخلاقی غیرمنتظره برای اندرو به ارمغان می آورد، زیرا کامیل با حضور بیش از حد رامش سر و کار دارد.

زیر‌نویس فارسی سریال Constellation - Season 1

6.8   - IMDB

هنگامی که یک تصادف مرگبار در ایستگاه فضایی بینالمللی رخ میدهد، یک فضانورد تنها سفر قهرمانانه به زمین را انجام میدهد، تنها برای کشف بخشهای کلیدی زندگی او - از جمله دختر جوانش - تغییر کرده است.