زیرنویس سریال The Legend of Vox Machina - Season 2 (2023)

نام فارسی سریال : The Legend of Vox Machina - فصل 2 (2023)

8.4
  • ژانر :   انیمیشن اکشن ماجراجویی
  • کارگردان :   Sung Jin Ahn
  • سال انتشار :   2023
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Laura Bailey-  Taliesin Jaffe-  Ashley Johnson

خلاصه فارسی

پس از نجات قلمرو از شر و نابودی به دست ترسناک ترین زوج قدرتمند در Exandria، Vox Machina یک بار دیگر با نجات جهان روبرو می شود - این بار، از گروه شوم اژدها معروف به Chroma Conclave.


خلاصه انگلیسی

After saving the realm from evil and destruction at the hands of the most terrifying power couple in Exandria, Vox Machina is faced with saving the world once again—this time, from a sinister group of dragons known as the Chroma Conclave.


این سریال با نام تجاری The Legend of Vox Machina - Season 2 محصول کشور United States است.به کارگردانی Sung Jin Ahn و بازیگرانی چون Laura Bailey,Taliesin Jaffe,Ashley Johnson در ژانر انیمیشن,اکشن,ماجراجویی در سال 2023 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال X-Men '97 - Season 1

8.9   - IMDB

از جایی که «مردان ایکس» متوقف شد، مردان ایکس در یک دوره گذار هستند و با از دست دادن پروفسور ایکس دست و پنجه نرم می کنند. همه می دانند که احتمالاً موقتی است.

زیر‌نویس فارسی سریال Marvel's Moon Girl and Devil Dinosaur - Season 1

7.7   - IMDB

پس از اینکه لونلا فوق نابغه ۱۳ ساله به طور تصادفی تی رکس ده تنی، دایناسور شیطان را از طریق یک گرداب زمانی به شهر نیویورک امروزی می آورد، این دو با هم همکاری می کنند تا از قسمت پایین شرقی شهر در برابر خطر محافظت کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Lockwood & Co - Season 1

7.4   - IMDB

در دنیایی که توسط ارواح گرفتار شده است، سه نوجوان به عنوان محققین ماوراء الطبیعه گرد هم می آیند و برای کشف یک توطئه شیطانی به خطر می اندازند.

زیر‌نویس فارسی سریال Extraordinary - Season 1

7.7   - IMDB

در دنیایی که همه در تولد 18 سالگی قدرت پیدا میکنند، جن این کار را نکرد. او 25 ساله می شود و هنوز منتظر است تا مال خود را بگیرد. جن در دنیایی بزرگ و گیج کننده و مسلح به چیزی جز کمی امید و ناامیدی زیاد، سفر خود را برای یافتن ابرقدرت خود آغاز می کند. اما با انجام این کار، او ممکن است لذت خوب بودن را دریابد.

زیر‌نویس فارسی سریال Agent Elvis - Season 1

6.8   - IMDB

در این انیمیشن کمدی بزرگسالان، الویس هنگامی که به یک برنامه مخفی جاسوسی ملحق می شود تا از نابود کردن جهان توسط تبهکاران جلوگیری کند، لباس سرهمی خود را با یک جت پک عوض می کند.

زیر‌نویس فارسی سریال The Last of Us - Season 1

8.7   - IMDB

بیست سال پس از نابودی تمدن مدرن. جوئل، یک بازمانده سرسخت، استخدام می شود تا الی، یک دختر 14 ساله را از یک منطقه ظالمانه قرنطینه خارج کند. کاری که به عنوان یک کار کوچک شروع می شود به زودی به یک سفر بی رحمانه و دلخراش تبدیل می شود، زیرا هر دو باید ایالات متحده را طی کنند و برای بقا به یکدیگر وابسته باشند.