بازیگر فیلم و سریال Ashley Johnson (اشلی جانسون)

Ashley Johnson - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 3" (1.6 m)
  • فیلم های معروف بازیگر : I'm in Love with a Church Girl Church Goer(2013), Smosh Lara Croft(2010)

بیوگرافی فارسی

اشلی جانسون در شهر کوچک منا ، آرکانزاس بدنیا آمد. اشلی از زمان كوچك همیشه دوست داشت بازیگر شود ، و دوقلوهای اولسن را در t.v تماشا كرد. اشلی در فیلم ها و تبلیغات ظاهر شده است. اشلی همچنین دوست دارد تا حد امکان در پشت صحنه فیلم های یادگیری کار کند.


بیوگرافی انگلیسی

Ashley Johnson was born in the small town of Mena, Arkansas. Ashley has always wanted to be an actress since she was little, watching the Olsen twins on t.v. Ashley has appeared in films and commercials. Ashley also likes to work behind the scenes on films learning as much as possible.

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Juveniles

6.1   - IMDB

زمانی که لوکاس یک مرد جوان دانشگاهی و باهوش سعی می کند از یک شهر خشن روستایی فرار کند، یک خصومت خونی طولانی مدت بین دو خانواده دوباره شروع می شود، اما ابتدا مجبور می شود انتقام مرگ پدرش را به دست رئیس جنایتکار محلی شرور بگیرد.

زیر‌نویس فارسی سریال The Legend of Vox Machina - Season 1

8.4   - IMDB

آنها غوغا هستند، آنها ژولیده هستند، آنها نامناسبی هستند که به مزدوری تبدیل شده اند. Vox Machina بیشتر از اینکه واقعاً از قلمرو محافظت کند، به پول آسان و آلاینده ارزان علاقه دارد. اما هنگامی که پادشاهی توسط شیطان تهدید می شود، این خدمه پر سر و صدا متوجه می شوند که آنها تنها کسانی هستند که قادر به بازگرداندن عدالت هستند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری