لیست سریال ها با زیر نویس

لیست سریال ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی سریال های جدید
در صفحه 4 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس سریال جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال Bates Motel - Season 3

8.2   - IMDB

محتوای فصل 3 آن چیزی نیست که در زمانی اتفاق میافتد که نورمن بیتس در فیلم Psycho دیوانه است، بلکه به گذشته او برمیگردد، زمانی که او 17 سال داشت و توضیح میدهد که چرا نورمن تبدیل به یک قتل خونسرد شد.

زیر‌نویس فارسی سریال Bates Motel - Season 2

8.2   - IMDB

فصل 2 متل بیتس داستان نورمن بیتس را ادامه می دهد. شک و تردید پس از مرگ مرموز عمه واتسون به مدت 4 ماه شروع شد، مادر بیشتر نگران نورمن است زیرا او همیشه درگیر مرگ عمه اش بوده است، در حالی که رفاه بیتس متل در موقعیت خطرناکی قرار دارد...

زیر‌نویس فارسی سریال Bates Motel - Season 1

8.2   - IMDB

یک سری فیلم ترسناک - متل بیتس حول رازهای ناشناخته دوران کودکی و بزرگسالی نورمن بیتس، قاتل سریالی معروف و همچنین در مورد رابطه بین قاتل و مادرش صحبت می کند. در فصل اول، پس از مرگ پدر، نورمن و مادرش به متل واقع در یک شهر ساحلی اورگان نقل مکان کردند. زندگی جدید همچنین به این معنی است که همه گناهان از اینجا شروع می شود!

زیر‌نویس فارسی سریال Shameless - Season 3

8.6   - IMDB

فصل 3 با اتفاقات بسیار بزرگی از گالاگر همراه می شود: رابطه فیونا و جیمی با چالش های بزرگی روبرو می شود، فرانک می خواهد بچه ها را از فیونا پس بگیرد که باعث می شود او با مشکل روبرو شود، ایان متوجه می شود که هنوز عاشق میکی است و زوج همسایه کیو و تلاش V با روش های عجیب و غریب برای بچه دار شدن…

زیر‌نویس فارسی سریال The Walking Dead - Season 5

8.2   - IMDB

فصل 5 سریال مردگان متحرک پس از به دام افتادن تیم ریک، برای تهدید جان هر یک از بازماندگان بازمی گردد. ریک برای زنده نگه داشتن خود و مردم چه باید بکند؟

زیر‌نویس فارسی سریال My Little Pony Friendship Is Magic - Season 4

7.6   - IMDB

محتویات My Little Pony Friendship Is Magic - فصل 4: از اولین روزی که Twilight Sparkle وارد زندگی خود به عنوان یک شاهزاده خانم شد، او به تدریج با تعهدات جدید، مسئولیت های جدید و لباس های جدید عادت کرد. هنگامی که سالگرد خورشید تابستان نزدیک است، گرگ و میش اکنون تمام مسئولیت ها را بر عهده می گیرد و باید به طور موقت دوستان خود را در پونی ویل از خود دور کند تا در کانترلوت بمانند.

زیر‌نویس فارسی سریال Pretty Little Liars - Season 5

7.4   - IMDB

در Pretty Little Liars 5، پس از اینکه 4 دختر: اسپنسر، آریا، هانا، امیلی از مرگ مرموز نجات یافتند، آنها معتقدند که در آن شب آلیسون را دیده بودند. در فیلم، یک توطئه بزرگ دیگر ظاهر می شود، و همچنین جسیکا دی لاورنتیس با بازگشت به Rosewood، بخشی از رمز و راز می شود.

زیر‌نویس فارسی سریال The Tom And Jerry Show - Season 1

7   - IMDB

تام و جری (به انگلیسی: Tom and Jerry) یک مجموعه تلویزیونی انیمیشنی است که توسط کمپانی برادران وارنر انیمیشن و انیمیشن Renegade انیمیشن ساخته شده است که توسط ویلیام هانا و جوزف باربارا در سال 1940 بر اساس شخصیتهای تام و جری ساخته شده است. در 1 مارس 2014 در کانال Canada Teletoon راه اندازی شد و در 9 آوریل 2014 در Cartoon Network در ایالات متحده پخش شد.