زیرنویس سریال Hulk And The Agents Of Smash - Season 1 (2014)

نام فارسی سریال : هالک و عوامل S.M.A.S.H - فصل 1 (2014)


خلاصه فارسی

Hulk And The Agents Of SMASH - Season 1 یک انیمیشن تخیلی است. این کارتون آمریکایی داستان هالک را در زمانی که مامور ویژه در S.M.A.S.H است را روایت می کند.


خلاصه انگلیسی

Hulk And The Agents Of SMASH - Season 1 is animation fiction. This American cartoon tells the story of Hulk when he is a special agent in S.M.A.S.H.


این سریال با نام تجاری Hulk And The Agents Of Smash - Season 1 محصول کشور United States است.به کارگردانی Eric Radomski و بازیگرانی چون Fred Tatasciore,Seth Green,Clancy Brown در ژانر انیمیشن,فانتزی,رمز و راز,جنگی,ماجراجویی در سال 2014 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال Poker Face - Season 1

8   - IMDB

این سریال معمایی هفته، چارلی کیل را دنبال میکند که توانایی فوقالعادهای در تشخیص اینکه کسی دروغ میگوید دارد. او با Plymouth Barracuda خود به جاده میرود و در هر توقف با گروه جدیدی از شخصیتها و جنایات عجیب روبرو میشود که نمیتواند حل کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Mayfair Witches - Season 1

6.2   - IMDB

یک جراح مغز و اعصاب جوان شهودی متوجه می شود که او وارث بعید خانواده ای از جادوگران است. همانطور که او با قدرت های تازه کشف شده اش دست و پنجه نرم می کند، باید با حضور شومی که خانواده اش را برای نسل ها آزار و اذیت کرده است، مبارزه کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Lockwood & Co - Season 1

7.4   - IMDB

در دنیایی که توسط ارواح گرفتار شده است، سه نوجوان به عنوان محققین ماوراء الطبیعه گرد هم می آیند و برای کشف یک توطئه شیطانی به خطر می اندازند.

زیر‌نویس فارسی سریال Extraordinary - Season 1

7.7   - IMDB

در دنیایی که همه در تولد 18 سالگی قدرت پیدا میکنند، جن این کار را نکرد. او 25 ساله می شود و هنوز منتظر است تا مال خود را بگیرد. جن در دنیایی بزرگ و گیج کننده و مسلح به چیزی جز کمی امید و ناامیدی زیاد، سفر خود را برای یافتن ابرقدرت خود آغاز می کند. اما با انجام این کار، او ممکن است لذت خوب بودن را دریابد.

زیر‌نویس فارسی سریال Agent Elvis - Season 1

6.8   - IMDB

در این انیمیشن کمدی بزرگسالان، الویس هنگامی که به یک برنامه مخفی جاسوسی ملحق می شود تا از نابود کردن جهان توسط تبهکاران جلوگیری کند، لباس سرهمی خود را با یک جت پک عوض می کند.

زیر‌نویس فارسی سریال True Lies - Season 1

5.2   - IMDB

یک زن خانه دار حومه شهر که از کشف این موضوع که شوهر بی مزه و مشاور کامپیوتری او یک جاسوس بین المللی ماهر است، شوکه شده است و زمانی که برای نجات دنیا در کنار او استخدام می شود، وارد یک زندگی پر خطر و ماجرایی می شود.