لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 20 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم The Mercenary

5.3   - IMDB

مکس یک لژیونر است که به مزدور تبدیل شده است. هنگامی که یک ماموریت در آمریکای جنوبی اشتباه میشود، مکس مرده رها میشود، اما او دوباره به سلامتی خود باز میگردد و با دید جدیدی به زندگی دوباره متولد میشود. او سعی می کند با آرامش در محدوده اعتقادات جدید خود زندگی کند که توسط دوستان جدیدش در یک کلیسا احاطه شده است. اما روزهای آرام او زمانی کوتاه است که مزدورانی که قبلاً با آنها کار می کرد دوباره از مسیر او عبور می کنند و او مجبور می شود دوباره به دیدار شیاطین خود رفته و با آنها روبرو شود. گذشته وحشیانه، جنگ و خشونت او دوباره به دنبال او آمده است. مسیر رستگاری او قطع می شود و مکس با استفاده از مهارت هایی که تجارت او بود تبدیل به یک جنگجوی انتقام جو می شود::avarela-arg

زیر‌نویس فارسی فیلم Where We Disappear

4.2   - IMDB

داستان زنده ماندن درباره اولین شب یک زن در اردوگاه زندانیان شوروی.

زیر‌نویس فارسی فیلم Countdown

5.4   - IMDB

وقتی یک پرستار اپلیکیشنی را دانلود میکند که ادعا میکند لحظه مرگ یک نفر را پیشبینی میکند، به او میگوید که فقط سه روز دیگر زنده است. با تیک تاک ساعت و شکلی که او را آزار می دهد، او باید قبل از تمام شدن زمان راهی برای نجات جان خود بیابد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Frankie

5.4   - IMDB

سه نسل در طول یک روز تعطیلات در سینترا، پرتغال، شهری تاریخی که بهخاطر باغهای متراکم و ویلاها و کاخهای افسانهای شهرت دارد، با تجربهای متحول کننده زندگی دست و پنجه نرم میکنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Inherit the Viper

5.1   - IMDB

تریلر جنایی درباره سه خواهر و برادر در آپالاشیا که بهعنوان دلالهای محلی مواد افیونی از راه میرسند و سعی میکنند در مارپیچ خشونتهایی که با قلمرو همراه است گرفتار نشوند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Speed of Life

4.7   - IMDB

داستانی که با موسیقی دان فقید، دیوید بووی سروکار دارد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Seberg

5.9   - IMDB

الهام گرفته از رویدادهای واقعی در زندگی نماد موج نو فرانسوی ژان سبرگ. در اواخر دهه 1960، اف بی آی هوور او را به دلیل درگیری سیاسی و عاشقانه او با حکیم جمال، فعال حقوق مدنی، هدف قرار داد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Midway

6.7   - IMDB

داستان نبرد میدوی که توسط رهبران و ملوانانی که در آن جنگیدند بیان شده است.