زیرنویس فیلم Abigail (2019)

نام فارسی فیلم : ابیگیل (2019)

4.8
  • ژانر :   ماجراجویی فانتزی
  • کارگردان :   Aleksandr Boguslavskiy
  • سال انتشار :   2019
  • محصول کشور :   Russia
  • بازیگران :   Tinatin Dalakishvili-  Eddie Marsan-  Rinal Mukhametov

خلاصه فارسی

یک دختر جوان ابیگیل در شهری زندگی می کند که مرزهای آن سال ها پیش به دلیل شیوع یک بیماری مرموز بسته شده بود. پدر ابی یکی از بیماران بود - و او را در شش سالگی بردند. ابی که برای یافتن پدرش به مخالفت با مقامات می رود، متوجه می شود که شهر او در واقع پر از جادو است. و او در خود توانایی های جادویی خارق العاده ای را کشف می کند.


خلاصه انگلیسی

A young girl Abigail lives in a city whose borders were closed many years ago because of an epidemic of a mysterious disease. Abby's father was one of the sick - and he was taken when she was six years old. Going against the authorities to find her father, Abby learns that her city is actually full of magic. And she discovers in herself extraordinary magical abilities.


این فیلم با نام تجاری Abigail محصول کشور Russia است.به کارگردانی Aleksandr Boguslavskiy و بازیگرانی چون Tinatin Dalakishvili,Eddie Marsan,Rinal Mukhametov در ژانر ماجراجویی,فانتزی در سال 2019 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Woody Woodpecker Goes to Camp

4.6   - IMDB

وودی پس از بیرون راندن از جنگل، فکر میکند خانهای برای همیشه در کمپ وو هو پیدا کرده است - تا زمانی که یک بازرس تهدید میکند که کمپ را تعطیل میکند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Arthur the King

7   - IMDB

در طول ده روز و 435 مایل، یک پیوند ناگسستنی بین مایکل لایت، مسابقهدهنده ماجراجویانه حرفهای و یک همدم سگ خیابانی به نام آرتور شکل میگیرد. همانطور که تیم به مرزهای بیرونی خود در استقامت در مسابقه سوق داده می شود، آرتور معنای واقعی پیروزی، وفاداری و دوستی را دوباره تعریف می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم White Bird

7.2   - IMDB

جولیان آلبانز، قلدری که Beecher Prep را ترک کرد، توسط Grandmère خود از پاریس ملاقات می کند و با داستان قابل توجه شفقت و شجاعت او متحول می شود. گراندمر جوان به عنوان دختری در فرانسه تحت اشغال نازی ها به کمک هم مدرسه ای خود مخفی می شود، مرد جوانی که همه چیز را به خطر می اندازد تا به او فرصت زنده ماندن بدهد. آنها با هم زیبایی و عشق را در دنیای مخفی خلقت خود می یابند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Ghostbusters: Frozen Empire

6.1   - IMDB

خانواده اسپنگلر به جایی که همه چیز شروع شد - آتشخانه نمادین شهر نیویورک - برمیگردند تا با Ghostbusters اصلی که یک آزمایشگاه تحقیقاتی فوق سری ایجاد کردهاند تا ارواح متلاشیکننده را به سطح بعدی ببرند. اما هنگامی که کشف یک مصنوع باستانی نیروی شیطانی را آزاد می کند، Ghostbusters جدید و قدیمی باید برای محافظت از خانه خود و نجات جهان از عصر یخبندان دوم به نیروها بپیوندند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Warchief

2.6   - IMDB

گروهی از نگهبانان وظیفه محافظت از یک پیام رسان را دارند که باید فوراً اطلاعات حیاتی را به پادشاه خود برساند. در تلاش مرگبار خود در سراسر یک سرزمین باستانی، آنها با خطر باورنکردنی روبرو می شوند زیرا با طردشدگان طاعون زده، جادوی تاریک و هیولاهای پست مبارزه می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Watchers

5.8   - IMDB

هنگامی که مینا هنرمند 28 ساله پس از گیر افتادن در جنگلی وسیع و دست نخورده در ایرلند غربی، پناهگاهی پیدا میکند، ناخودآگاه در کنار سه غریبه گیر میافتد که هر شب توسط موجودات مرموز تحت نظر و تعقیب قرار میگیرند.