زیرنویس فیلم The Mercenary (2019)

نام فارسی فیلم : مزدور (2019)

5.3
  • ژانر :   اکشن
  • کارگردان :   Jesse V. Johnson
  • سال انتشار :   2019
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Dominiquie Vandenberg-  Louis Mandylor-  Carmen Argenziano

خلاصه فارسی

مکس یک لژیونر است که به مزدور تبدیل شده است. هنگامی که یک ماموریت در آمریکای جنوبی اشتباه میشود، مکس مرده رها میشود، اما او دوباره به سلامتی خود باز میگردد و با دید جدیدی به زندگی دوباره متولد میشود. او سعی می کند با آرامش در محدوده اعتقادات جدید خود زندگی کند که توسط دوستان جدیدش در یک کلیسا احاطه شده است. اما روزهای آرام او زمانی کوتاه است که مزدورانی که قبلاً با آنها کار می کرد دوباره از مسیر او عبور می کنند و او مجبور می شود دوباره به دیدار شیاطین خود رفته و با آنها روبرو شود. گذشته وحشیانه، جنگ و خشونت او دوباره به دنبال او آمده است. مسیر رستگاری او قطع می شود و مکس با استفاده از مهارت هایی که تجارت او بود تبدیل به یک جنگجوی انتقام جو می شود::avarela-arg


خلاصه انگلیسی

Maxx is a legionnaire turned mercenary. When a mission in South America goes wrong Maxx is left for dead, but he is nursed back to health and reborn with a new outlook on life. He tries to live tranquilly within the confines of his new beliefs surrounded by his new friends at a church. But his peaceful days are short-lived when mercenaries he used to work with cross his path again and he is forced to revisit and face his own demons. His brutal past, war and violence have come looking for him again. His path to redemption is interrupted and Maxx becomes an avenging warrior using the skills that were his trade::avarela-arg


این فیلم با نام تجاری The Mercenary محصول کشور United States است.به کارگردانی Jesse V. Johnson و بازیگرانی چون Dominiquie Vandenberg,Louis Mandylor,Carmen Argenziano در ژانر اکشن در سال 2019 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Madame Web

3.9   - IMDB

کاساندرا وب، امدادگر، مجبور به مواجهه با افشاگریهای گذشتهاش، با سه زن جوان که برای آیندهای قدرتمند قرار دارند، رابطه برقرار میکند...اگر همگی بتوانند از یک حال مرگبار جان سالم به در ببرند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Thundermans Return

5   - IMDB

دوقلوهای فیبی و مکس در حال لذت بردن از سبک زندگی ابرقهرمانی خود هستند، اما زمانی که یک "پسانداز" به اشتباه میافتد، تاندرمنها به Hiddenville بازگردانده میشوند. در حالی که هنک و بارب از بازگشت خود لذت می برند و بیلی و نورا منتظر یک زندگی عادی دبیرستانی هستند، مکس و فیبی مصمم هستند که وضعیت ابرقهرمانی خود را دوباره به دست آورند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Prey

7.1   - IMDB

یک زوج جوان پس از تهدید به مرگ توسط یک باند ستیزه جوی افراطی مجبور به ترک ایستگاه تبلیغی مسیحی خود در صحرای کالاهاری می شوند. پس از سقوط هواپیمای خود، آنها باید برای جان خود با انسان و حیوان مبارزه کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Road House

6.2   - IMDB

دالتون، مبارز سابق یو اف سی، به عنوان یک جفتباز در یکی از جادههای فلوریدا کیز مشغول به کار میشود، اما متوجه میشود که این بهشت ​​تمام چیزی نیست که به نظر میرسد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Heart of the Hunter

4.6   - IMDB

یک قاتل بازنشسته زمانی که دوستش یک توطئه خطرناک را در قلب دولت آفریقای جنوبی کشف می کند، دوباره وارد عمل می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Godzilla x Kong: The New Empire

6.2   - IMDB

پس از رویارویی انفجاری خود، گودزیلا و کنگ باید در برابر یک تهدید عظیم کشف نشده که در دنیای ما پنهان شده است، دوباره متحد شوند و موجودیت آنها و خود ما را به چالش بکشد.