لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 14 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Let It Snow

5.8   - IMDB

وقتی یک کولاک بزرگ (که نشانهای از توقف را نشان نمیدهد) برخورد میکند، گریستاون کاملاً به داخل برف میبارد. اما با وجود اینکه هوا در بیرون سرد است، همه چیز در داخل گرم میشود و ثابت میکند که کریسمس در مورد عشق جادویی است.

زیر‌نویس فارسی فیلم VHS Nasty

4.2   - IMDB

در دهه 80، فرقهای افسانهای در دوران VHS ایجاد شد، آنهایی که عاشق The Video Nasty بودند! بهترین عناوین ویدیویی فرقه مانند Faces of Death to Cannibal Holocaust را کاوش کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Wake Up

3   - IMDB

هنگامی که یک پزشک روانپزشکی در مورد دفتر خاطرات یک دختر جوان تحقیق می کند تا بفهمد چرا دختر تمام خانواده اش را به قتل رسانده است، او شروع به همان حالت بی خوابی و سردرگمی می کند که باعث شد عقلش را از دست بدهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Write Before Christmas

6.9   - IMDB

جسیکا مجردی که اخیراً مجردی است برای افرادی که زندگی او را تحت تأثیر قرار داده اند کارت های کریسمس می فرستد - عمه ای که او را بزرگ کرده، برادر کوچکترش در ارتش، یک ستاره موسیقی پاپ که بخشی از موسیقی متن زندگی او بود، معلم موسیقی که الهام بخش او بود و بهترین ها. دوستی که همیشه راست می گوید

زیر‌نویس فارسی فیلم Holiday Hearts

6.5   - IMDB

در حین برنامه ریزی برای جشن کریسمس سالانه، پیتون به همراه بن مجبور می شود از دختر یکی از دوستانش مراقبت کند. در حالی که روح کریسمس خود را پیدا می کنند، آیا در این راه عاشقانه ای وجود خواهد داشت؟

زیر‌نویس فارسی فیلم Merry Liddle Christmas

5.7   - IMDB

خانواده ی آشفته یک کارآفرین موفق و مجرد فناوری که در کنار هم هستند برای تعطیلات به خانه رویایی جدید و درخشان او می روند. سنتهای کریسمس با هم برخورد میکنند و درام خانوادگی رخ میدهد که او تلاش میکند تا خانهاش را به موقع برای یک فیلمبرداری ویدیویی براق از "کریسمس عالی" نگه دارد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Christmas Chalet

6.6   - IMDB

مادری که به تازگی طلاق گرفته است، کلبه ای در یک روستای کریسمس زیبا در ورمونت رزرو می کند تا جادوی کریسمس را برای دختر نوجوانش که احساس می کند خانواده اش برای همیشه ویران شده است، دوباره زنده کند. وقتی می رسند، متوجه می شوند که خانه دو بار رزرو شده است و حالا باید تعطیلات خانوادگی خود را با نویسنده ای بدخلق که از کریسمس متنفر است، در میان بگذارند. آنها با هم یاد خواهند گرفت که یک جادوی کوچک کریسمس حتی شکسته ترین قلب ها را نیز شفا می دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Christmas Town

6.7   - IMDB

لورن گابریل همه چیز را در بوستون پشت سر می گذارد تا فصل جدیدی در زندگی و حرفه خود را آغاز کند. اما یک انحراف پیشبینینشده به شهر جذاب گراندون فالز باعث میشود که فصلهای جدید غیرمنتظرهای - از قلب و خانواده - کشف کند که به او کمک میکند تا یک بار دیگر، جادوی کریسمس را در آغوش بگیرد.