زیرنویس فیلم A Dragon Adventure (2019)

نام فارسی فیلم : ماجراجویی اژدها (2019)

3.9
  • ژانر :   انیمیشن
  • کارگردان :   -
  • سال انتشار :   2019
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Jonathon Carley-  Kj Schrock-  Sarah Taylor

خلاصه فارسی

پس از برقراری ارتباط با امریک جادوگر حیله گر در خواب، پادشاه بدویر از اژدهای کوچک مورد علاقه خود، بویل و کای، می خواهد که هچ را با دشمن دیرینه وی، دوروین اژدها، دفن کنند و او را به جشن شکرگزاری تعطیلات زودرس خود دعوت کنند! دوروین نقشه های شیطانی خودش را دارد! برای جشن شکرگزاری سرگرم کننده و ماجراجویی به Wee Dragons بپیوندید!


خلاصه انگلیسی

After communicating with devious Emrick the Wizard in a dream, King Bedwyr asks his favorite wee dragons, Boil and Cai, to bury the hatchet with the Wee Kingdoms longstanding enemy, Durwyn the dragon, and invite him to their upcoming wee holiday thanksgiving celebration! Little do the wees knows, Durwyn has his own evil plans! Join the Wee Dragons for a Thanksgiving feast of fun and adventure!


این فیلم با نام تجاری A Dragon Adventure محصول کشور United States است.به کارگردانی - و بازیگرانی چون Jonathon Carley,Kj Schrock,Sarah Taylor در ژانر انیمیشن در سال 2019 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Kung Fu Panda 4

6.5   - IMDB

پو در حال آماده شدن برای تبدیل شدن به رهبر معنوی دره صلح خود است، اما همچنین به کسی نیاز دارد که جای او را به عنوان جنگجوی اژدها بگیرد. به این ترتیب، او یک کونگ فو کار جدید را برای آن نقطه آموزش می دهد و با شروری به نام آفتاب پرست روبرو می شود که شرورانی از گذشته را تداعی می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Legion of Super-Heroes

5.8   - IMDB

کارا که از از دست دادن کریپتون ویران شده است، تلاش می کند تا خود را با زندگی جدید خود روی زمین وفق دهد. پسر عموی او، سوپرمن، او را راهنمایی میکند و به او پیشنهاد میکند فضا-زمان خود را ترک کند تا در آکادمی لژیون در قرن 31 شرکت کند، جایی که او دوستان جدید و دشمن جدیدی پیدا میکند: Brainiac 5. در همین حال، او باید با گروهی مرموز به نام تاریکی مبارزه کند. در حالی که به دنبال سلاح قدرتمندی است که در خزانه آکادمی نگهداری می شود، حلقه بزنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Beavis and Butt-Head Do the Universe

7.1   - IMDB

در احمقانهترین فیلم فضایی که تا به حال ساخته شده است، بیویس و بات هد توسط یک قاضی «خلاق» در سال 1998 به کمپ فضایی محکوم میشوند. وسواس آنها با یک شبیهساز اتصال (هههه) منجر به سفری به شاتل فضایی میشود که بهطور قابلتوجهی فاجعهبار بود. نتایج. پس از عبور از یک سیاهچاله، آنها دوباره در زمان ما ظاهر می شوند، جایی که به دنبال عشق می گردند، از آیفون سوء استفاده می کنند و توسط Deep State شکار می شوند. اسپویلر: آنها گل نمی زنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Lightyear

5.3   - IMDB

رنجر افسانهای فضایی باز لایتیر در کنار گروهی از نیروهای جاهطلب و ربات همراهش، سوکس، وارد یک ماجراجویی بین کهکشانی میشود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Mad God

6.8   - IMDB

قاتل را از طریق دنیایی ممنوع از روحهای شکنجهشده، پناهگاههای فرسوده و هیولاهای بدبختی که از ابتداییترین وحشتهای ضمیر ناخودآگاه ساخته شدهاند، دنبال کنید. تمام مجموعهها، موجودات و مجسمههای موجود در این شاهکار ترسناک با دست ساخته شده و با استفاده از تکنیکهای استاپ موشن سنتی متحرک شدهاند. MAD GOD یک کار عاشقانه است، گواهی بر قدرت خلاقیت و ادای احترام به هنر جاودانه انیمیشن استاپ موشن. چشمانت را آماده کن روحت را آماده کن برای ملاقات با سازنده خود آماده شوید.

زیر‌نویس فارسی فیلم King Tweety

5.4   - IMDB

زمانی که ملکه بهشت ​​جزیره ناپدید می شود، قناری زرد مورد علاقه همه به طور غیر منتظره در ردیف بعدی برای تاج قرار می گیرد. همراهان والاحضرت کوچولو شامل مادربزرگ جسور موتورسیکلت و سیلوستر حیله گر می شود که وفاداری آنها با کشف نقشه ای شوم برای از بین بردن توئیتی برای همیشه مورد آزمایش قرار می گیرد.