زیرنویس فیلم Duke (2013)

نام فارسی فیلم : دوک (2013)

6.9
  • ژانر :   جنایت درام
  • کارگردان :   Anthony Gaudioso James Gaudioso
  • سال انتشار :   2013
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Carmine Giovinazzo-  Hank Harris-  Lesley-Ann Brandt

خلاصه فارسی

دوک یک فیلم مدرن و کلاسیک وسترن است. دره و روست برادرانی هستند که در یک خانه اصلاحی بزرگ شده اند، زنده ماندن را آموزش داده اند و به هیچ کس اعتماد ندارند. آنها به غرب لس آنجلس نقل مکان کرده اند، جایی که Dare به عنوان یک کارآگاه خود را مهتاب می کند و روست در فیلم های قدیمی جان وین و عادت منزوی خود را می پوشاند. این مطالعه معاصر با تمیز کردن خیابانها و خلاص کردن محلهها از زبالهها، متوجه میشود که Dare شیفته شبحی مانند جنایتکار (وینکی) است که به نظر میرسد جامعه را وحشت زده میکند. به طور همزمان، همان تحقیقات دقیق توسط کارآگاه رسمی و احتمالاً درگیر رابرت موریسون هدایت می شود. از آنجایی که Dare به وینکی نزدیک می شود و کل بخش روی هر دوی آنها بسته می شود، این برادران باید تعهد نهایی را انجام دهند و عواقب فوق العاده ای را در آن بپردازند.


خلاصه انگلیسی

Duke is a modern day telling of a classic western film. Dare and Roost are brothers who have been raised in a reformatory, taught to survive and conditioned to trust no one. They have moved to West Los Angeles, where Dare moonlights himself as a Detective and Roost blankets himself in old John Wayne films and reclusive habit. Cleaning the streets and ridding the neighborhoods of scum, this contemporary study finds Dare obsessed with a phantom like criminal (Winky) who seems to be terrorizing the community. Simultaneously, the same exact investigation is being led by official and likely engrossed Detective Robert Morrison. As Dare closes in on Winky and the entire department closes in on them both, these brothers must make the ultimate commitment and pay the extraordinary consequences therein.


این فیلم با نام تجاری Duke محصول کشور United States است.به کارگردانی Anthony Gaudioso,James Gaudioso و بازیگرانی چون Carmine Giovinazzo,Hank Harris,Lesley-Ann Brandt در ژانر جنایت,درام در سال 2013 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Bob Marley: One Love

6.3   - IMDB

داستان چگونگی غلبه نماد رگی باب مارلی بر ناملایمات و سفر پشت موسیقی انقلابی او.

زیر‌نویس فارسی فیلم Seagrass

5.9   - IMDB

داستان یک زن ژاپنی-کانادایی است که با مرگ مادرش دست و پنجه نرم می کند و خانواده اش را به عقب نشینی می برد. وقتی رابطه او با همسرش شروع به تأثیرگذاری بر امنیت عاطفی فرزندان می کند، خانواده برای همیشه تغییر می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Gassed Up

5.3   - IMDB

در جریان اوج جنایات موتور سیکلت در لندن، اش 20 ساله که سعی دارد برای بزرگ کردن خواهر 14 ساله خود پول به دست آورد و مادرش را برای بازپروری بفرستد، با یک باند جرایم سازمان یافته گرفتار می شود. به رهبری یک مهاجر جوان و کاریزماتیک آلبانیایی. همانطور که جنایات بزرگتر می شوند و توجه اعتیاد آور می شود، Ash تلاش می کند تا سر خود را بالای آب نگه دارد. به زودی، او باید بین افرادی که دوستش دارد یکی را انتخاب کند و تمام زندگی اش در اطرافش به هم می ریزد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Beautiful Game

6.3   - IMDB

طرفداران پایان دادن به بی خانمانی، یک تورنمنت سالانه برای مردان بی خانمان ترتیب می دهند تا در یک سری مسابقات فوتبال به نام جام جهانی بی خانمان ها شرکت کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Ordinary Angels

7.4   - IMDB

در لوئیزویل، کنتاکی، آرایشگر شارون استیونز تودهها را گرد هم میآورد تا به پدر بیوه اد اشمیت کمک کند تا دختر 5 سالهاش میشل را که به شدت بیمار است، پس از اینکه جامعهشان توسط یک طوفان برفی بزرگ ناشی از موج سرمای آمریکای شمالی در سال 1994 تحت تاثیر قرار میگیرد، گرد هم میآورد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Drift

6.3   - IMDB

ژاکلین، یک پناهنده جوان، تنها و بی پول در جزیره ای یونانی فرود می آید، جایی که سعی می کند زنده بماند، سپس با گذشته خود کنار بیاید. در حالی که نیروی خود را جمع می کند، با یک راهنمای تور بی ریشه دوستی را آغاز می کند و آنها با هم مقاومت لازم را برای پیشرفت پیدا می کنند.