زیرنویس فیلم Enduring Love (2004)

نام فارسی فیلم : عشق پایدار (2004)

6.3

خلاصه فارسی

دو غریبه پس از مشاهده یک تصادف مرگبار به طرز خطرناکی به هم نزدیک می شوند. در یک روز زیبای بدون ابر، یک زوج جوان با یک پیک نیک دیدار مجدد خود را جشن می گیرند. جو یک بعدازظهر عالی با کارت پستال در حومه شهر انگلیسی با شریک زندگی خود، کلر، برنامه ریزی کرده است. اما در حالی که جو و کلر برای باز کردن یک بطری شامپاین آماده می شوند، بت های آنها ناگهان به پایان می رسد. یک بالون هوای گرم به داخل زمین میرود، که مشخصاً مشکل دارد. خلبان پای خود را در طناب لنگر می گیرد، در حالی که تنها مسافر، پسری، آنقدر می ترسد که نمی تواند به پایین بپرد. جو و سه مرد دیگر برای محکم کردن سبد عجله دارند. اما سرنوشت عقاید دیگری دارد...


خلاصه انگلیسی

Two strangers become dangerously close after witnessing a deadly accident. On a beautiful cloudless day a young couple celebrate their reunion with a picnic. Joe has planned a postcard-perfect afternoon in the English countryside with his partner, Claire. But as Joe and Claire prepare to open a bottle of champagne, their idyll comes to an abrupt end. A hot air balloon drifts into the field, obviously in trouble. The pilot catches his leg in the anchor rope, while the only passenger, a boy, is too scared to jump down. Joe and three other men rush to secure the basket. But fate has other ideas...


این فیلم با نام تجاری Enduring Love محصول کشور United Kingdom است.به کارگردانی Roger Michell و بازیگرانی چون Daniel Craig,Samantha Morton,Bill Weston در ژانر درام,رمز و راز,داستان عاشقانه در سال 2004 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم My Name Is Loh Kiwan

6.8   - IMDB

لوه کیوان، جدا شده از کره شمالی، با فرار از چین، تصمیم می گیرد تا آرزوی در حال مرگ مادرش را برآورده کند، تا جایی پیدا کند که بتواند واقعاً نام خود را داشته باشد و با شرایط خودش زندگی کند. او به بلژیک سفر می کند تا به دنبال وضعیت پناهندگی باشد، اما در نهایت بدون هیچ وسیله ای برای امرار معاش و سقفی بالای سرش در هاله ای از ابهام قرار می گیرد. ماری که قبلاً نماینده تیم ملی تیراندازی بلژیک بود و اکنون با شیاطین درونی خود مبارزه می کند، به یک کیوان خسته می رسد و کیف پول او را می دزدد. این دو در نهایت به درگیری شدیدی ختم میشوند. و تنها زمانی که ماری متوجه می شود که کیف پول تنها یادگاری است که از مادر کیوان به جا مانده است، آنها شروع به جذب یکدیگر می کنند و به خاطر تجربیات و احساسات مشترکشان می افتند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Jonah

3.6   - IMDB

پس از ربوده شدن جونا، پسر مارگوت، اوزی و دارن، روزنامه نگارانی که در حال بررسی پرونده های ماوراء طبیعی هستند، مصمم به افشای حقیقت هستند. اوزی در طول تحقیقات آنها با خاطرات دلخراش خود دست و پنجه نرم می کند که منجر به شک و تردید شدید درباره داستان مارگوت می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Bob Marley: One Love

6.3   - IMDB

داستان چگونگی غلبه نماد رگی باب مارلی بر ناملایمات و سفر پشت موسیقی انقلابی او.

زیر‌نویس فارسی فیلم Crimes of Fashion: Killer Clutch

5.8   - IMDB

یک روانشناس آمریکایی که برای مربیگری یک طراح مد استخدام شده است، به یک کارآگاه فرانسوی کمک می کند تا پس از وقوع قتلی در پشت صحنه یک شوی مد پاریس، فهرستی از مظنونان شیک پوش را باز کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Seagrass

5.9   - IMDB

داستان یک زن ژاپنی-کانادایی است که با مرگ مادرش دست و پنجه نرم می کند و خانواده اش را به عقب نشینی می برد. وقتی رابطه او با همسرش شروع به تأثیرگذاری بر امنیت عاطفی فرزندان می کند، خانواده برای همیشه تغییر می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم LIFE

6.5   - IMDB

«L.I.F.E.» داستانهای «ایما»، یک حرفهای تبلیغاتی که آرزوی تحقق رویای دوران کودکیاش برای تبدیل شدن به یک رقصنده را دارد، و «یینکا»، یک رقصنده پرشور که با چالشهای زندگی دست و پنجه نرم میکند، در هم آمیخته است.