زیرنویس فیلم Streetwise (1984)

نام فارسی فیلم : خیابانی (1984)

8.2
  • ژانر :   مستند درام
  • کارگردان :   Martin Bell
  • سال انتشار :   1984
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Annie-  Eddie-  Antoine

خلاصه فارسی

مارتین بل، فیلمساز، مری الن مارک، عکاس، و شریل مک کال، عکاس، و شریل مک کال، عکاس، دوربین خود را به خیابانهای ظاهراً قابل زندگیترین شهر آمریکا بردند: نوجوانان بیخانمان و فراری که در حاشیه شهر زندگی میکنند. . استریت وایز که از افشاگری های مارک و مک کال در مجله Life متولد شده است، گروهی فراموش نشدنی از کودکان در معرض خطر را دنبال می کند - از جمله تینی چهارده ساله با اراده آهنین، که همراه با شخصیت هولناک و در عین حال کارآمد، ترسناک ترین و بادوام ترین شخصیت پروژه خواهد بود. موشهای صحرایی و دیوین دوستداشتنی - که از خانههای شکستهشان رانده شدهاند، با هولکشی، غواصی و غواصی در زبالهدان زنده میمانند. با دسترسی چشمگیر به دنیای خود، فیلمسازان تصویری ویرانگر صریح و همدلانه از جوانان گمشده ای می سازند که خیلی زود در دنیایی که آنها را شکست داده بزرگ می شوند.


خلاصه انگلیسی

Taking their camera to the streets of what was supposedly America’s most livable city, filmmaker Martin Bell, photographer Mary Ellen Mark, and journalist Cheryl McCall set out to tell the stories of those society had left behind: homeless and runaway teenagers living on the city’s margins. Born from a Life magazine exposé by Mark and McCall, Streetwise follows an unforgettable group of at-risk children—including iron-willed fourteen-year-old Tiny, who would become the project’s most haunting and enduring figure, along with the pugnacious yet resourceful Rat and the affable drifter Dewayne—who, driven from their broken homes, survive by hustling, panhandling, and dumpster diving. Granted remarkable access to their world, the filmmakers craft a devastatingly frank, empathetic portrait of lost youth growing up far too soon in a world that has failed them.


این فیلم با نام تجاری Streetwise محصول کشور United States است.به کارگردانی Martin Bell و بازیگرانی چون Annie,Eddie,Antoine در ژانر مستند,درام در سال 1984 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Bitconned

6.5   - IMDB

در این مستند جنایت واقعی، سه مرد از بازار آزاد ارزهای دیجیتال برای کلاهبرداری میلیونها نفر از سرمایهگذاران سوء استفاده میکنند و از شیوههای زندگی تجملاتی سرمایهگذاری میکنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Race for Glory: Audi vs Lancia

5.8   - IMDB

با الهام از وقایع واقعی که در جریان رقابت شدید آلمان (آئودی) و ایتالیا (لانچیا) در مسابقات جهانی رالی 1983 رخ داد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dying in Plain Sight

5.6   - IMDB

داستان احساسی مورگان کروز دانش آموز دبیرستانی دارای اضافه وزن و مادرش کیم که هر دو رازهای تاریکی را در خود دارند که منجر به شرایط ویرانگری می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Battlebox

4   - IMDB

با حمله ناگهانی ژاپنی ها، سرلشکر بریتانیایی مالتبی و افسران ارشدش با تصمیم مبارزه تا سرحد مرگ یا ارائه تسلیم تحقیرآمیز مستعمره بریتانیا هنگ کنگ دست و پنجه نرم می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Someone Lives Here

7.8   - IMDB

تواریخ داستان دیوید و جالوت امروزی در میان بحران مسکن در آمریکای شمالی. در طول همهگیری، خلیل سیو رایت، نجار جوان تورنتویی، پناهگاههایی برای افراد بیخانمان میسازد که در زمستان بیرون هستند. اقدامات او تحسین بین المللی را برانگیخت، اما مخالفت سرسخت دولت شهر را نیز برانگیخت و روایتی قانع کننده را در پس زمینه چالش های اجتماعی و مقاومت دولتی به تصویر کشید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Beauty

3.8   - IMDB

خواننده جوانی که در آستانه یک حرفه امیدوارکننده قرار دارد، خود را بین یک خانواده سلطهگر، فشارهای صنعت و عشقش به دوست دخترش میبیند.