زیرنویس فیلم Benji (1974)

نام فارسی فیلم : بنجی (1974)

6.3

خلاصه فارسی

بنجی ولگردی است که با این وجود راه خود را به قلب تعدادی از اهالی شهر رسانده است، که هر زمان که میگذرد به او غذا و توجه میکنند. مورد علاقه خاص او یک جفت کودک هستند که برخلاف میل والدینشان به او غذا می دهند و با او بازی می کنند. با این حال، وقتی بچه ها ربوده می شوند، والدین و پلیس برای یافتن آنها در تلاش هستند. فقط بنجی می تواند آنها را ردیابی کند، اما آیا او به موقع خواهد بود؟ اگر بتواند روزی را نجات دهد، ممکن است خانه دائمی را که آرزویش را داشته است پیدا کند.


خلاصه انگلیسی

Benji is a stray who has nonetheless worked his way into the hearts of a number of the townspeople, who give him food and attention whenever he stops by. His particular favorites are a pair of children who feed and play with him against the wishes of their parents. When the children are kidnapped, however, the parents and the police are at a loss to find them. Only Benji can track them down, but will he be in time? If he can save the day, he may just find the permanent home he's been longing for.


این فیلم با نام تجاری Benji محصول کشور United States است.به کارگردانی Joe Camp و بازیگرانی چون Patsy Garrett,Allen Fiuzat,Cynthia Smith در ژانر ماجراجویی,خانوادگی,داستان عاشقانه در سال 1974 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم My Name Is Loh Kiwan

6.8   - IMDB

لوه کیوان، جدا شده از کره شمالی، با فرار از چین، تصمیم می گیرد تا آرزوی در حال مرگ مادرش را برآورده کند، تا جایی پیدا کند که بتواند واقعاً نام خود را داشته باشد و با شرایط خودش زندگی کند. او به بلژیک سفر می کند تا به دنبال وضعیت پناهندگی باشد، اما در نهایت بدون هیچ وسیله ای برای امرار معاش و سقفی بالای سرش در هاله ای از ابهام قرار می گیرد. ماری که قبلاً نماینده تیم ملی تیراندازی بلژیک بود و اکنون با شیاطین درونی خود مبارزه می کند، به یک کیوان خسته می رسد و کیف پول او را می دزدد. این دو در نهایت به درگیری شدیدی ختم میشوند. و تنها زمانی که ماری متوجه می شود که کیف پول تنها یادگاری است که از مادر کیوان به جا مانده است، آنها شروع به جذب یکدیگر می کنند و به خاطر تجربیات و احساسات مشترکشان می افتند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Windcatcher

5.4   - IMDB

در یک شهر کوچک روستایی، سه نفر از دوستان غیرمحتمل - پرسی بوی، کیتی کاب و دیزی هاوکینز - با هم متحد می شوند تا عنوان روز ورزش مدرسه محلی را از گروهی از قلدرهای کلاس پنجم بگیرند. اما در حالی که پسر پرسی با کمک جفت هایش تمرین می کند، پس از آن توانایی ماوراء طبیعی خود را در دیدن ارواح گمشده کشف می کند - هدیه ای که از پدربزرگش منتقل شده است. پسر پرسی باید بر ترس های خود غلبه کند، انعطاف پذیری خود را ثابت کند و به نیرویی تبدیل شود که باید با آن حساب کرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Superpietonii Zurli

2.8   - IMDB

لولو، ترولی و تانتی یعنی گنگ زورلی، زمانی که جادوگر تورا وورا نقشه ای شیطانی برای بی ثبات کردن نظم و ایجاد هرج و مرج در شهر در سر می پروراند، توسط رئیس جمهور کشور فراخوانده می شوند تا اوضاع را نجات دهند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Blind Date Book Club

6.7   - IMDB

یک صاحب کتابفروشی پس از موافقت با مرور رمان جدید یک نویسنده مشهور در کلوپ ملاقات کور خود با کتاب، عشق و جهتی در زندگی پیدا می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Arthur the King

7   - IMDB

در طول ده روز و 435 مایل، یک پیوند ناگسستنی بین مایکل لایت، مسابقهدهنده ماجراجویانه حرفهای و یک همدم سگ خیابانی به نام آرتور شکل میگیرد. همانطور که تیم به مرزهای بیرونی خود در استقامت در مسابقه سوق داده می شود، آرتور معنای واقعی پیروزی، وفاداری و دوستی را دوباره تعریف می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Falling in Love in Niagara

6.6   - IMDB

بعد از اینکه نامزدش قبل از ازدواجشان او را ترک می کند، مادلین بدون او برای ماه عسل به آبشار نیاگارا می رود. در آنجا، او دوباره با طرف ماجراجوی خود ارتباط برقرار می کند، یاد می گیرد که رها کند و عشق جدیدی پیدا می کند.