بازیگر فیلم و سریال Philip Winchester (فیلیپ وینچستر)

Philip Winchester - نیو ساب تایتل
  • قد :   6' 1" (1.85 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   March 24, 1981 in Montana, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Flyboys William Jensen(2006), Thunderbirds Scott Tracy(2004), Solomon Kane Henry Telford(2009)

بیوگرافی فارسی

فیلیپ وینچستر در 24 مارس 1981 در مونتانا ، ایالات متحده آمریکا به عنوان فیلیپ سی وینچستر متولد شد. او بازیگری است که به Flyboys (2006) ، Thunderbirds (2004) و Solomon Kane (2009) معروف است. او از سال 2008 با مگان كوچلین ازدواج كرده است. آنها دو فرزند دارند.


بیوگرافی انگلیسی

Philip Winchester was born on March 24, 1981 in Montana, USA as Philip C. Winchester. He is an actor, known for Flyboys (2006), Thunderbirds (2004) and Solomon Kane (2009). He has been married to Megan Coughlin since 2008. They have two children.

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Endangered Species

4.6   - IMDB

گونههای در معرض خطر یک ماجراجویی بقای فشرده و پر اکشن درباره یک خانواده آمریکایی ثروتمند است که به امید تعطیلات رویایی پر از هیجان، پیوند و فرصتی برای رفع شکافهای رو به رشد درون خانوادهشان به بیابان وسیع آفریقایی کنیا سفر میکنند. اما هنگامی که وسیله نقلیه سافاری آنها توسط کرگدنی که از گوساله او محافظت می کند مورد حمله قرار می گیرد، خانواده مایل ها دور از کمک قرار می گیرند و تعطیلات رویایی آنها به یک مبارزه کابوس وار برای بقا در دنیایی تبدیل می شود که آنها در انتهای زنجیره غذایی هستند.

زیر‌نویس فارسی فیلم A Week in Paradise

4   - IMDB

این فیلم داستان مگی را روایت میکند، ستارهای که وقتی همسر کارگردان فیلمش توسط پاپاراتزیها بیرون میرود و متوجه میشوند که بانوی اصلی جدیدش نوزادش را باردار است، دنیایش فرو میپاشد. به دنبال آرامش و شفای مگی به هتل زیبای پسر عموی سابقش در نویس فرار می کند. پس از یک هفته در بهشت، او خود را کشف می کند و با یک عشق جدید آشنا می شود. سپس دنیای بیرون دوباره به درون سقوط می کند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری