بازیگر فیلم و سریال Isla Fisher (آیلا فیشر)

Isla Fisher - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 3" (1.6 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   February 3, 1976 in Muscat, Oman
  • فیلم های معروف بازیگر : Wedding Crashers Gloria Cleary(2005), Confessions of a Shopaholic Rebecca Bloomwood(2009), Rise of the Guardians Tooth(2012)

بیوگرافی فارسی

ایسلا لانگ فیشر در 3 فوریه 1976 در مسقط ، عمان به دنیا آمد و والدین اسکاتلندی ، السپید رید و برایان فیشر ، که به عنوان بانکدار در سازمان ملل کار می کرد ، دوران کودکی خود را در Bathgate ، اسکاتلند گذراند ، پیش از عزیمت به پرت ، استرالیا. خانواده در اوایل دهه 1980 از دوران جوانی ، ایسلا به بازیگری و نوشتن علاقه نشان داد. در ...


بیوگرافی انگلیسی

Isla Lang Fisher was born on February 3, 1976 in Muscat, Oman, to Scottish parents Elspeth Reid and Brian Fisher, who worked as a banker for the U.N. She spent her early childhood in Bathgate, Scotland, before moving to Perth, Australia with her family in the early 1980s. From a young age, Isla showed an interest in both acting and writing. At ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Blithe Spirit

5.4   - IMDB

یک رسانه معنوی برای نویسندهای که از انسداد نویسنده رنج میبرد، جلسه میگذارد، اما به طور تصادفی روح همسر اول فوت شدهاش را احضار میکند، که منجر به یک مثلث عشقی پیچیدهتر با همسر فعلیاش میشود که پنج سال است.

زیر‌نویس فارسی سریال Wolf Like Me - Season 1

7.3   - IMDB

گری یک ویران عاطفی است و از زمان مرگ همسرش برای تأمین مخارج دخترش تلاش می کند. مری رازی دارد که نمی تواند خودش را با کسی در میان بگذارد. کائنات این دو را به دلیلی کنار هم آورد.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری