بازیگر فیلم و سریال David Hemmings (دیوید همینگز)

David Hemmings - نیو ساب تایتل
  • فیلم های معروف بازیگر : Africa Shakes Actor1966

بیوگرافی فارسی

دیوید همیگز بازیگری است که به خاطر آفریقای شکسز (1966) و جراح پلیس (1971) شناخته می شود.


بیوگرافی انگلیسی

David Hemmings is an actor, known for Africa Shakes (1966) and Police Surgeon (1971).

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Beyond Erotica

4.9   - IMDB

یک مالک جوان Hacienda به دلیل جوانی آسیب زا از زنان سوء استفاده می کند در حالی که مادرش اقدامات سادیستی او را پوشش می دهد. هنگامی که او دختر سرپرست عمارت را رام می کند و با او ازدواج می کند، همسر جوانش به زودی تبدیل به فرد مسلط در خانواده می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Deep Red

7.5   - IMDB

یک نوازنده شاهد قتل یک روانشناس معروف است و سپس با یک گزارشگر جنگجو همکاری می کند تا قاتل را بیابد و در عین حال از تلاش قاتل غیبی که قصد دارد یک راز تاریک را مدفون نگه دارد فرار کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Heroin Busters

6.5   - IMDB

مصرف مواد مخدر در شهر رم به بالاترین حد خود رسیده است. بچهها از دلالها جلوی مدرسههایشان گل میزنند، قاطرها مستقیماً از طریق امنیت فرودگاه والس میزنند، و مرد اصلی اینترپل، مایک همیلتون (دیوید همینگز)، در نهایت عقلش است. تنها امید او این است که به یکی از مردان خود به نام فابیو (فابیو تستی) تکیه کند، افسری که آنقدر مخفی است که هیچ کس جز همیلتون نمی داند او واقعاً کیست. حتی زمانی که فابیو اعتماد رهبر کارتل، جیانی (جان لوفردو) را به دست میآورد، دلالها هر چه بیشتر به حقیقت نزدیکتر میشوند و وقتی پوشش او منفجر میشود، شکارچی شکار میشود زیرا فابیو خود را در یک مبارزه ناامیدکننده برای زنده ماندن میبیند. .

زیر‌نویس فارسی فیلم Last Orders

6.9   - IMDB

جک داد یک قصاب لندنی بود که بیش از 50 سال با جفت هایش از نوشیدنی لیوانی لذت می برد. وقتی مرد، همان طور که زندگی می کرد، با لبخندی بر لب در حال تماشای مسابقه اسب دوانی که روی آن شرط بندی کرده بود، با پول قرض شده مرد. اما قبل از مرگ او آخرین درخواست را داشت، "آخرین دستورات"، که خاکسترش در دریا در مارگیت پراکنده شود. این فیلم به دنبال جفتهایش، ری، لنی و ویک و پسر خواندهاش وینس میرود که با خاکستر به دریا میروند. در طول راه، رشتههای زندگی، عشقها و ناامیدیهایشان در خاطرات جک و همسرش امی به هم تنیده میشود.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری