زیرنویس فیلم Last Orders (2001)

نام فارسی فیلم : آخرین سفارشات (2001)

6.9
  • ژانر :   درام
  • کارگردان :   Fred Schepisi
  • سال انتشار :   2001
  • محصول کشور :   United Kingdom Germany
  • بازیگران :   Michael Caine-  Tom Courtenay-  David Hemmings

خلاصه فارسی

جک داد یک قصاب لندنی بود که بیش از 50 سال با جفت هایش از نوشیدنی لیوانی لذت می برد. وقتی مرد، همان طور که زندگی می کرد، با لبخندی بر لب در حال تماشای مسابقه اسب دوانی که روی آن شرط بندی کرده بود، با پول قرض شده مرد. اما قبل از مرگ او آخرین درخواست را داشت، "آخرین دستورات"، که خاکسترش در دریا در مارگیت پراکنده شود. این فیلم به دنبال جفتهایش، ری، لنی و ویک و پسر خواندهاش وینس میرود که با خاکستر به دریا میروند. در طول راه، رشتههای زندگی، عشقها و ناامیدیهایشان در خاطرات جک و همسرش امی به هم تنیده میشود.


خلاصه انگلیسی

Jack Dodd was a London butcher who enjoyed a pint with his mates for over 50 years. When he died, he died as he lived, with a smile on his face watching a horse race on which he had bet, with borrowed money. But before he died he had a final request, 'Last Orders', that his ashes be scattered in the sea at Margate. The movie follows his mates, Ray, Lenny and Vic and his foster son Vince as they journey to the sea with the ashes. Along the way, the threads of their lives, their loves and their disappointments are woven together in their memories of Jack and his wife Amy


این فیلم با نام تجاری Last Orders محصول کشور United Kingdom,Germany است.به کارگردانی Fred Schepisi و بازیگرانی چون Michael Caine,Tom Courtenay,David Hemmings در ژانر درام در سال 2001 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Bob Marley: One Love

6.3   - IMDB

داستان چگونگی غلبه نماد رگی باب مارلی بر ناملایمات و سفر پشت موسیقی انقلابی او.

زیر‌نویس فارسی فیلم Seagrass

5.9   - IMDB

داستان یک زن ژاپنی-کانادایی است که با مرگ مادرش دست و پنجه نرم می کند و خانواده اش را به عقب نشینی می برد. وقتی رابطه او با همسرش شروع به تأثیرگذاری بر امنیت عاطفی فرزندان می کند، خانواده برای همیشه تغییر می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Beautiful Game

6.3   - IMDB

طرفداران پایان دادن به بی خانمانی، یک تورنمنت سالانه برای مردان بی خانمان ترتیب می دهند تا در یک سری مسابقات فوتبال به نام جام جهانی بی خانمان ها شرکت کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Ordinary Angels

7.4   - IMDB

در لوئیزویل، کنتاکی، آرایشگر شارون استیونز تودهها را گرد هم میآورد تا به پدر بیوه اد اشمیت کمک کند تا دختر 5 سالهاش میشل را که به شدت بیمار است، پس از اینکه جامعهشان توسط یک طوفان برفی بزرگ ناشی از موج سرمای آمریکای شمالی در سال 1994 تحت تاثیر قرار میگیرد، گرد هم میآورد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Drift

6.3   - IMDB

ژاکلین، یک پناهنده جوان، تنها و بی پول در جزیره ای یونانی فرود می آید، جایی که سعی می کند زنده بماند، سپس با گذشته خود کنار بیاید. در حالی که نیروی خود را جمع می کند، با یک راهنمای تور بی ریشه دوستی را آغاز می کند و آنها با هم مقاومت لازم را برای پیشرفت پیدا می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Hard Miles

6.8   - IMDB

یک مددکار اجتماعی با اراده در یک زندان جوانان تیم دوچرخه سواری از محکومان نوجوان را گرد هم می آورد و آنها را به یک سواری 1000 مایلی متحول می کند. با الهام از زندگی گرگ تاونسند و تیم دوچرخه سواری آکادمی Ridgeview. این داستان این است که چگونه این مردان جوان آشفته ابزار دیگری پیدا کردند.