بازیگر فیلم و سریال Aleksandr Baluev (الکساندر بالوف)

Aleksandr Baluev - نیو ساب تایتل
  • قد :   6' 1½" (1.87 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   December 6, 1958 in Moscow, RSFSR, USSR [now Russia]
  • فیلم های معروف بازیگر : Deep Impact Mikhail Tulchinsky(1998), The Peacemaker General Aleksandr Kodoroff(1997), Proof of Life Russian Colonel(2000)

بیوگرافی فارسی

الكساندر در مسكو متولد و بزرگ شد. پدرش فرمانده نیروی دریایی بود. در دوران کودکی او هاکی بازی کرد و در خواب دید که یک بازیکن معروف هاکی است. شور و شوق دیگر او تئاتر بود به همین دلیل پس از پایان مدرسه تصمیم به بازیگر گرفت. اولین تلاش وی برای پیوستن به مدرسه تئاتر Schepkin ناکام ماند بنابراین در سال بعد او به عنوان ...


بیوگرافی انگلیسی

Aleksander was born and grew up in Moscow. His father was a navy commander. During his childhood he played hockey and dreamed to become a famous hockey player. His other passion was theatre so after he finished school he decided to be an actor. His first attempt to join Schepkin Theatrical school failed so during the next year he worked as an ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Secret Weapon

3.9   - IMDB

جنگ جهانی دوم است. ارتش سرخ مجبور شد با عجله عقب نشینی کند و سلاح فوق سری خود "کاتیوشا" را پشت سر بگذارد. یک گروه 8 نفره از سربازان اعزام می شوند تا تمام تلاش خود را انجام دهند تا "کاتیوشا" به دست آلمانی ها نرود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Skazhi ey

چگونه پسری باشیم که والدینش هر روز از او بپرسند چه کسی را بیشتر دوست دارد؟ مادر یا پدر؟ اگر او دیوانه وار پسرش را دوست دارد، اما شرایط او را مجبور به گرفتن فرزند از پدرش می کند، چگونه مادر باشیم؟ اگر پسرش برای همیشه به آمریکا برده شود و او نمی تواند زندگی بدون او را تصور کند چگونه می توان پدر شد؟ این یک داستان در مورد انتخاب است. والدینی که برای فرزندان خود تصمیم می گیرند بیشتر از همه به بهترین نحو عمل می کنند. کودک با ترس از ایجاد درد موافقت می کند، اما زمان می گذرد و کودک بالغ می شود و در مقطعی خودش تصمیم می گیرد. فقط برای والدین این بسیار دردناک تر است.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری