زیرنویس فیلم The Right One (2021)

نام فارسی فیلم : گزینه درست (2021)

5.2
  • ژانر :   کمدی
  • کارگردان :   Ken Mok
  • سال انتشار :   2021
  • محصول کشور :   Canada United States
  • بازیگران :   Iliza Shlesinger-  David Koechner-  Cleopatra Coleman

خلاصه فارسی

سارا، رماننویسی که با محدودیتهای نویسنده دست و پنجه نرم میکند، به الهام نیاز دارد - و آن را زمانی پیدا میکند که با گادفری آشنا میشود، یک آدم بدبخت که دائماً شخصیتها را تغییر میدهد و خود را تغییر میدهد تا با گذشتهاش کنار بیاید و از واقعیت دوری کند. درست زمانی که گادفری شروع به باز کردن صحبت های سارا می کند، متوجه می شود که او از او به عنوان الهام بخش رمان بعدی خود استفاده می کند و او از زندگی او ناپدید می شود. آیا سارا مرد رویاهای خود را از دست داده است یا می تواند او را پیدا کند و اوضاع را درست کند؟


خلاصه انگلیسی

Sara, a novelist struggling with writer's block, needs inspiration - and finds it when she meets Godfrey, a down-on-his-luck oddball who constantly changes personas and alter egos in order to cope with his past and avoid reality. Just as Godfrey begins to open up to Sara, he discovers that she's been using him as inspiration for her next novel, and he vanishes from her life. Did Sara just lose the man of her dreams, or will she be able to find him and make things right?


این فیلم با نام تجاری The Right One محصول کشور Canada,United States است.به کارگردانی Ken Mok و بازیگرانی چون Iliza Shlesinger,David Koechner,Cleopatra Coleman در ژانر کمدی در سال 2021 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Gender Agenda

5.7   - IMDB

کمیکهای جندرکوئر از سراسر جهان در کاخ الکساندرا لندن در این ویترین کمدی به میزبانی هانا گدسبی برنده جایزه روی صحنه میروند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Irish Wish

5.2   - IMDB

زمانی که عشق زندگی او با بهترین دوستش نامزد می کند، مدی احساسات خود را کنار می گذارد تا در عروسی آنها در ایرلند ساقدوش شود. تا اینکه یک آرزوی خود به خود برای عشق واقعی باعث می شود که او به عنوان عروس آینده از خواب بیدار شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Shifting Gears

6.2   - IMDB

پس از اینکه جس مکانیک زن با اکراه موافقت کرد که در یک نمایشگاه ترمیم خودرو شرکت کند، از اینکه دوست پسر سابقش، لوک، رقیب اصلی اوست، شوکه می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Ramy Youssef: More Feelings

6.9   - IMDB

رامی یوسف با دومین فیلم کمدی ویژه خود که در مقابل تماشاگران زنده در سالن عقاب سفید در جرسی سیتی، نیوجرسی در 2 و 3 فوریه فیلمبرداری شد، به HBO بازگشت.

زیر‌نویس فارسی فیلم French Girl

5.3   - IMDB

گوردون شیرین، معلم زبان انگلیسی مهربان در بروکلین، شانس را شکست داده است. یک دختر فرانسوی عاشق او شده است و او حتی سختتر به او بازگشته است. اما زمانی که او برای یک سرآشپز اجرایی در زادگاهش شهر کبک مصاحبه می کند، آینده آنها در هاله ای از ابهام قرار می گیرد. در تاسف گوردون، رئیس آینده او نیز معشوقه سابق او، یک سرآشپز مشهور با چشمان اقیانوسی و یک برنامه تلویزیونی موفق است. موفق باشی گوردون

زیر‌نویس فارسی فیلم The American Society of Magical Negroes

3.3   - IMDB

مرد جوانی به نام آرن در یک جامعه مخفی سیاهپوستان جادویی استخدام می شود که زندگی خود را وقف یک هدف بسیار مهم می کنند: آسان کردن زندگی سفیدپوستان.