بازیگر فیلم و سریال Iliza Shlesinger (ایلیزا شلسینگر)

Iliza Shlesinger - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 5" (1.65 m)
  • فیلم های معروف بازیگر : Instant Family October(2018), Untitled Iliza Shlesinger Project Writer, Forever 31 Writer(2016)

بیوگرافی فارسی

الیزا شلسینگر به عنوان الیزا وی شلسینگر متولد شد. او نویسنده و تهیه کننده است ، به خانواده های فوری (2018) ، Untitled پروژه الیزا شلسینگر و برای همیشه 31 (2016) معروف است. او از 12 مه 2018 با نوه گالوتن ازدواج کرده است.


بیوگرافی انگلیسی

Iliza Shlesinger was born as Iliza Vie Shlesinger. She is a writer and producer, known for Instant Family (2018), Untitled Iliza Shlesinger Project and Forever 31 (2016). She has been married to Noah Galuten since May 12, 2018.

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Right One

5.2   - IMDB

سارا، رماننویسی که با محدودیتهای نویسنده دست و پنجه نرم میکند، به الهام نیاز دارد - و آن را زمانی پیدا میکند که با گادفری آشنا میشود، یک آدم بدبخت که دائماً شخصیتها را تغییر میدهد و خود را تغییر میدهد تا با گذشتهاش کنار بیاید و از واقعیت دوری کند. درست زمانی که گادفری شروع به باز کردن صحبت های سارا می کند، متوجه می شود که او از او به عنوان الهام بخش رمان بعدی خود استفاده می کند و او از زندگی او ناپدید می شود. آیا سارا مرد رویاهای خود را از دست داده است یا می تواند او را پیدا کند و اوضاع را درست کند؟

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری