بازیگر فیلم و سریال David Koechner (دیوید کوشنر)

David Koechner - نیو ساب تایتل
  • قد :   6' 2" (1.88 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   August 24, 1962 in Tipton, Missouri, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Anchorman: The Legend of Ron Burgundy Champ Kind(2004), Anchorman 2: The Legend Continues Champ Kind(2013), Get Smart Larabee(2008)

بیوگرافی فارسی

بازیگر ، نویسنده و تهیه کننده دیوید مایکل کوچنر در تیپتون ، میسوری متولد شد ، به مارگارت آن (داونی) و سیسیل استفن کوچنر ، که مشاغل تولیدی در بوقلمون را اداره می کرد. او از نسب آلمانی ، ایرلندی و انگلیسی است. کوچنر که یکی از دانش آموزان تئاتر شهر دوم شیکاگو است ، اولین استراحت خود را به عنوان عضو بازیگران در "Saturday Night Live" کسب کرد و از آن زمان ...


بیوگرافی انگلیسی

Actor, writer and producer David Michael Koechner was born in Tipton, Missouri, to Margaret Ann (Downey) and Cecil Stephen Koechner, who ran a turkey coop manufacturing business. He is of German, Irish, and English ancestry. An alumnus of Chicago's Second City Theater, Koechner got his first break as a cast member on "Saturday Night Live" and since...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Reboot Camp

5.1   - IMDB

سیمور پس از اینکه متوجه میشود همسرش پساندازهای زندگیشان را صرف کمکآموزان به خود کرده است، با برادرش دنی، فیلمساز، همکاری میکنند تا مستند کنند که چقدر آسان است که یک گروه خودیاری جعلی راهاندازی کنیم و مردم را فریب دهند تا تقریباً هر چیزی را باور کنند. . اما پس از شروع، Reboot Camp زندگی خودش را می گیرد و به یک فرقه تمام عیار تبدیل می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Dark Divide

6.2   - IMDB

بر اساس داستان کارشناس مشهور پروانه، رابرت پایل (دیوید کراس) که در تابستان 1995 سفری متحول کننده را در یکی از مهمترین مناطق وحشی محافظت نشده آمریکا آغاز کرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Right One

5.2   - IMDB

سارا، رماننویسی که با محدودیتهای نویسنده دست و پنجه نرم میکند، به الهام نیاز دارد - و آن را زمانی پیدا میکند که با گادفری آشنا میشود، یک آدم بدبخت که دائماً شخصیتها را تغییر میدهد و خود را تغییر میدهد تا با گذشتهاش کنار بیاید و از واقعیت دوری کند. درست زمانی که گادفری شروع به باز کردن صحبت های سارا می کند، متوجه می شود که او از او به عنوان الهام بخش رمان بعدی خود استفاده می کند و او از زندگی او ناپدید می شود. آیا سارا مرد رویاهای خود را از دست داده است یا می تواند او را پیدا کند و اوضاع را درست کند؟

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری