زیرنویس فیلم Spider-Man: No Way Home (2021)

نام فارسی فیلم : مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (2021)

8.3
  • ژانر :   ماجراجویی علمی تخیلی اکشن
  • کارگردان :   Jon Watts
  • سال انتشار :   2021
  • محصول کشور :   United States Iceland
  • بازیگران :   Tom Holland-  Benedict Cumberbatch-  Zendaya

خلاصه فارسی

پیتر پارکر نقاب بردار است و دیگر نمی تواند زندگی عادی خود را از مخاطرات بالای یک ابرقهرمان بودن جدا کند. وقتی او از دکتر استرنج کمک میخواهد، خطرات خطرناکتر میشود و او را مجبور میکند تا بفهمد واقعاً مرد عنکبوتی بودن به چه معناست.


خلاصه انگلیسی

Peter Parker is unmasked and no longer able to separate his normal life from the high-stakes of being a super-hero. When he asks for help from Doctor Strange the stakes become even more dangerous, forcing him to discover what it truly means to be Spider-Man.


این فیلم با نام تجاری Spider-Man: No Way Home محصول کشور United States,Iceland است.به کارگردانی Jon Watts و بازیگرانی چون Tom Holland,Benedict Cumberbatch,Zendaya در ژانر ماجراجویی,علمی تخیلی,اکشن در سال 2021 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Lift

5.5   - IMDB

یک خدمه سرقت بین المللی به رهبری سایروس ویتاکر برای بلند کردن 500 میلیون دلار طلا از یک هواپیمای مسافربری در ارتفاع 40000 پایی رقابت می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Justice League: Crisis on Infinite Earths - Part One

6   - IMDB

مرگ در راه است. بدتر از مرگ: فراموشی. نه فقط برای زمین ما، بلکه برای همه، همه جا، در هر کیهانی! در برابر این نابودی نهایی، مانیتور مرموز بزرگترین تیم ابر قهرمانان را گرد هم آورده است. اما قدرت ترکیبی سوپرمن، واندر وومن، بتمن، فلش، گرین لنترن و صدها ابرقهرمان از چندین زمین حتی برای نجات تمام واقعیت از یک آرماگدون ضد ماده غیرقابل توقف، چه می تواند انجام دهد؟!

زیر‌نویس فارسی فیلم Roadkill

3.4   - IMDB

انتقام سوار بر جاده باز می شود زمانی که یک زن جوان که به تنهایی سفر می کند، با یک دریفت مرتد روبرو می شود و در نهایت برای زندگی خود به مبارزه می پردازد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Lost Phoenix

5.2   - IMDB

یک فرد مبتلا به فراموشی در سال 2020 از کما بیدار می شود. با دنیا در لبه پرتگاه، و دشمنان قدیمی او را نادیده می گیرند، جستجوی او برای حقیقت ممکن است به قیمت جانش تمام شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Cult Killer

4.6   - IMDB

یک بازپرس خصوصی مجبور به اتحاد خطرناک با یک قاتل می شود تا از زیر بطن جنایتکار وحشتناک یک شهر ساکت کشف کند و نام مربی خود را که در جنایات دخیل است پاک کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Sixty Minutes

5.7   - IMDB

یک مبارز هنرهای رزمی مختلط که ناامید از حفظ حضانت دخترش است، یک مسابقه بزرگ را رها می کند و برای شرکت در جشن تولد او در سراسر برلین می دود.