بازیگر فیلم و سریال Zendaya (زندایا)

Zendaya - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 10" (1.78 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   September 1, 1996 in Oakland, California, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Spider-Man: Homecoming Michelle(2017), The Greatest Showman Anne Wheeler(2017), Spider-Man: Far from Home MJ(2019)

بیوگرافی فارسی

زندیا (به معنای "شکرگذاری" به زبان شونا) بازیگر و خواننده آمریکایی است که در اوکلند ، کالیفرنیا متولد شده است. او کار خود را با حضور در الگوی کودک شروع کرد و در میسی ، مروینز و Old Navy کار کرد. او قبل از کسب نقش برجسته راکی آبی در سینمای کانال دیزنی Shake It Up (2010) رقصنده پشتیبان بود و ...


بیوگرافی انگلیسی

Zendaya (which means "to give thanks" in the language of Shona) is an American actress and singer born in Oakland, California. She began her career appearing as a child model working for Macy's, Mervyns and Old Navy. She was a backup dancer before gaining prominence for her role as Rocky Blue on the Disney Channel sitcom Shake It Up (2010) which ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Spider-Man: No Way Home

8.3   - IMDB

پیتر پارکر نقاب بردار است و دیگر نمی تواند زندگی عادی خود را از مخاطرات بالای یک ابرقهرمان بودن جدا کند. وقتی او از دکتر استرنج کمک میخواهد، خطرات خطرناکتر میشود و او را مجبور میکند تا بفهمد واقعاً مرد عنکبوتی بودن به چه معناست.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dune: Part Two

8.8   - IMDB

سفر اسطورهای پل آتریدس را دنبال کنید، زیرا او با چانی و فرمنها متحد میشود، در حالی که در مسیر انتقام از توطئهگرانی است که خانوادهاش را نابود کردند. در مواجهه با انتخاب بین عشق زندگی خود و سرنوشت جهان شناخته شده، پل تلاش می کند تا از آینده ای وحشتناک جلوگیری کند که فقط او می تواند پیش بینی کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Challengers

7.3   - IMDB

تاشی، تنیسبازی که به مربیگری تبدیل شده بود، همسرش آرت را گرفته و او را به یک قهرمان گرند اسلم مشهور جهان تبدیل کرده است. برای اینکه او را از شکست های اخیرش خارج کند، او را برای یک رویداد "چلنجر" ثبت نام می کند - نزدیک به پایین ترین سطح مسابقات حرفه ای - جایی که او خود را در مقابل بهترین دوست سابقش و دوست پسر سابق تاشی می بیند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری