زیرنویس فیلم Last Survivors (2022)

نام فارسی فیلم : آخرین بازماندگان (2022)

4.7
  • ژانر :   علمی تخیلی دلهره آور
  • کارگردان :   Drew Mylrea
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Drew Van Acker-  Alicia Silverstone-  Stephen Moyer

خلاصه فارسی

این عکس پس از یک رویداد آخرالزمانی است که مردم را به انزوا شدید می کشاند. پدر و پسری که 20 سال است خارج از شبکه زندگی می کنند، با یک فرد خارجی روبرو می شوند که تهدید می کند مدینه فاضله ای را که ساخته اند نابود خواهد کرد.


خلاصه انگلیسی

The pic is set in the aftermath of an apocalyptic event that forces people into extreme isolation. A father and son, who have been living off grid for 20 years, encounter an outsider who threatens to destroy the utopia they’ve built.


این فیلم با نام تجاری Last Survivors محصول کشور United States است.به کارگردانی Drew Mylrea و بازیگرانی چون Drew Van Acker,Alicia Silverstone,Stephen Moyer در ژانر علمی تخیلی,دلهره آور در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Eagle

6.5   - IMDB

یک روزنامه نگار داستان یک قاتل بی رحم را هنگامی که در مورد پوشش دولتی تحقیق می کند، فاش می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Cold Meat

5.3   - IMDB

دیوید پترسن در حال عبور از کوه های راکی ​​کلرادو است. پس از نجات یک پیشخدمت غذاخوری جوان از دست شوهر خشن سابقش در خلال وقفه رانندگی، او دوباره به تنهایی از طریق یک کولاک خطرناک برفی به جاده می زند. یک حرکت نادرست پشت فرمان باعث می شود که او در داخل یک دره، در چشم طوفان از خواب بیدار شود. اما سرما کمترین نگرانی اوست وقتی یک حیوان شروع به پریدن در بیرون می کند. او چگونه زنده خواهد ماند؟

زیر‌نویس فارسی فیلم ISS

3.8   - IMDB

هنگامی که یک رویداد جنگ جهانی در زمین، آمریکا و روسیه رخ می دهد، هر دو کشور مخفیانه با فضانوردان خود در I.S.S تماس می گیرند. و به آنها دستور می دهد تا به هر وسیله ای که لازم است کنترل ایستگاه را در دست بگیرند.

زیر‌نویس فارسی فیلم My Acting Coach Nightmare

5.2   - IMDB

زندگی پایدار لیزای بیوه زمانی که دختر بازیگر نوجوان او در معرض طلسم یک مربی بازیگری مشکوک هالیوود قرار می گیرد، از هم می پاشد. لیزا برای نجات دخترش قبل از اینکه خیلی دیر شود، یک ماموریت ناامیدکننده به هالیوود را آغاز می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Model House

4.1   - IMDB

مدلهایی که شب را در خانهای خلوت میمانند، مورد وحشت مزاحمان قرار میگیرند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Knox Goes Away

6.9   - IMDB

یک قاتل قراردادی، پس از تشخیص نوعی زوال عقل که به سرعت در حال حرکت است، این فرصت را پیدا می کند تا با نجات جان پسر بالغ خود که از او جدا شده، خود را نجات دهد. اما برای انجام این کار، او باید با پلیسی که به او نزدیک شده و همچنین با تیک تاک ساعت ذهن خود که به سرعت رو به زوال است، مسابقه دهد.