بازیگر فیلم و سریال Alicia Silverstone (آلیشیا سیلورستون)

Alicia Silverstone - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 5" (1.65 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   October 4, 1976 in San Francisco, California, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Clueless Cher(1995), Batman & Robin Batgirl / Barbara Wilson(1997), Blast from the Past Eve(1999)

بیوگرافی فارسی

آلیشیا سیلورستون در 4 اکتبر 1976 در سان فرانسیسکو ، کالیفرنیا ، کوچکترین سه فرزند به دنیا آمد. او دختر دیدی (رادفورد) ، کاردار سابق پرواز و مونی سیلورستون ، یک سرمایه گذار در املاک و مستغلات است. پدر متولد انگلیسی وی از یک خانواده یهودی است ، در حالی که مادرش اسکاتلندی متولد یهودیت شد. فعالیت آلیشیا در ...


بیوگرافی انگلیسی

Alicia Silverstone was born on October 4, 1976 in San Francisco, California, the youngest of three children. She is the daughter of Didi (Radford), a former flight attendant, and Monty Silverstone, a real estate investor. Her English-born father is from a Jewish family, while her Scottish-born mother converted to Judaism. Alicia's career began at ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Sister of the Groom

4.6   - IMDB

آدری تلاش می کند تا از ازدواج برادرش با یک زن جوان فرانسوی در طول تعطیلات آخر هفته عروسی شان در همپتون ها، که اتفاقاً در همان آخر هفته ای است که او 40 ساله می شود، جلوگیری کند. خواهر شوهر از دو فرهنگ و مراحل مختلف زندگی درگیری و تقلا برای اتصال و کنار آمدن. به دلیل این تنش، آدری کنترل خود را از دست می دهد و تلاش می کند تا عروسی را تضعیف کند، اما متوجه می شود که نمی تواند جلوی عشق واقعی بایستد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Last Survivors

4.7   - IMDB

این عکس پس از یک رویداد آخرالزمانی است که مردم را به انزوا شدید می کشاند. پدر و پسری که 20 سال است خارج از شبکه زندگی می کنند، با یک فرد خارجی روبرو می شوند که تهدید می کند مدینه فاضله ای را که ساخته اند نابود خواهد کرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Requin

2.6   - IMDB

زن و شوهری که در یک مکان رمانتیک هستند، زمانی که یک طوفان گرمسیری ویلای آنها را میبرد، در دریا سرگردان میشوند. برای زنده ماندن، آنها مجبور به مبارزه با عناصر هستند، در حالی که کوسه ها در زیر آن حلقه می زنند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری