بازیگر فیلم و سریال Stephen Moyer (استیون مویر)

Stephen Moyer - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 9¼" (1.76 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   October 11, 1969 in Brentwood, Essex, England, UK
  • فیلم های معروف بازیگر : True Blood Bill Compton(2008-2014), The Double Brutus(2011), Priest Owen Pace(2011)

بیوگرافی فارسی

اشتیاق مویر برای بازیگری در تئاتر محلی در برنت وود و چلمزفورد ، اسکس آغاز شد و در آنجا وی با شرکت تئاتر خود "انجمن رد" نیز نامی برای خودش رقم زد. وی سپس در LAMDA آموزش دید و فعالیت بازیگری حرفه ای خود را از روی صحنه آغاز کرد ، از جمله آن 2 سال با RSC ("رومئو و ژولیت" ، "Thebans" ، "کلمبوس") ، تور در "...


بیوگرافی انگلیسی

Stephen Moyer's passion for acting began in local theatre in Brentwood & Chelmsford, Essex where he also made a name for himself with his own theatre company "The Reject Society". He then trained at LAMDA and began his professional acting career on stage, including 2 years with the RSC ("Romeo & Juliet", "The Thebans", "Columbus"), touring in "...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Juveniles

6.1   - IMDB

زمانی که لوکاس یک مرد جوان دانشگاهی و باهوش سعی می کند از یک شهر خشن روستایی فرار کند، یک خصومت خونی طولانی مدت بین دو خانواده دوباره شروع می شود، اما ابتدا مجبور می شود انتقام مرگ پدرش را به دست رئیس جنایتکار محلی شرور بگیرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Reversion

4.9   - IMDB

طرح ناشناخته

زیر‌نویس فارسی فیلم Code of Silence

4.5   - IMDB

دهه 60، لندن: کرای ها در حال افزایش هستند و از روش های خشونت بار بی نظیر خود برای به دست آوردن قدرت بر شهر استفاده می کنند. یک مرد، کارآگاه نترس نیپر رید، برای مقابله با وظیفه غیرقابل رشک برگرداندن شهر تحت حاکمیت قانون و مقابله با مخوف ترین اوباش کشور در این فرآیند فرستاده می شود. همانطور که با مس های خمیده، خنجرهای سیاسی و شاهدان وحشت زده روبرو می شود، نیپر به طور فزاینده ای دچار وسواس می شود و همه چیز و هرکسی را که می شناسد در معرض خطر قرار می دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Last Survivors

4.7   - IMDB

این عکس پس از یک رویداد آخرالزمانی است که مردم را به انزوا شدید می کشاند. پدر و پسری که 20 سال است خارج از شبکه زندگی می کنند، با یک فرد خارجی روبرو می شوند که تهدید می کند مدینه فاضله ای را که ساخته اند نابود خواهد کرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Confession

3.9   - IMDB

مردی زخمی و خون آلود، کشیشی را گروگان می گیرد، که مشتاق اعتراف به حقیقتی انتقام جویانه است، قبل از اینکه خیلی دیر شود. این رویارویی به ظاهر تصادفی به زودی آشکار می شود که چیزی جز این است که زندگی این دو مرد به طور جدایی ناپذیری به هم مرتبط است.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری