زیرنویس فیلم Chuck Steel: Night of the Trampires (2018)

نام فارسی فیلم : چاک استیل: شب ترامپیرها (2018)

6.6
  • ژانر :   انیمیشن اکشن کمدی
  • کارگردان :   Michael Mort
  • سال انتشار :   2018
  • محصول کشور :   United Kingdom
  • بازیگران :   Mike Mort-  Jennifer Saunders-  Paul Whitehouse

خلاصه فارسی

این دیگر سال 1985 نیست... سال 1986 است، و چاک استیل به گفته رئیس او، کاپیتان جک شیت، "بهترین پلیس لعنت بر نیرو" است. اما حتی این بدجنس، مرتد، توپ شل، گرگ تنها، پلیس در لبه، که طبق قوانین بازی نمیکند، وقتی فرماندار لسآنجلس تصمیم میگیرد ساعات صدور مجوز برای باشگاهها و بارها را کاهش دهد، کارش قطع میشود. موجی غیرقابل توضیح از ناپدید شدنهای پرمخاطب در شهر. همه ناپدید شدگان وجه مشترک یکسانی دارند، صحنه جنایت غرق در خون اما بدون هیچ نشانی از قربانی. پلیس گیج می شود تا زمانی که یکی از قربانیان موفق به فرار می شود. چاک برای مصاحبه با قربانی در بیمارستان می رود اما با پیرمرد دیوانه ای روبرو می شود که خود را آبراهام ون رنتال معرفی می کند. او به چاک ناباور هشدار می دهد که بلای شیطانی در شرف فرود آمدن بر شهر لس آنجلس است - بلای TRAMPIRES - یک ترکیب جهش یافته از خون آشام و ولگرد.


خلاصه انگلیسی

It's not 1985 anymore...it's 1986, and Chuck Steel is 'the best God damn cop on the force' according to his long suffering boss, Captain Jack Schitt. But even this maverick, renegade, loose cannon, lone wolf, cop on the edge, who doesn't play by the rules has his work cut out when the Governor of LA decides to reduce the licensing hours for clubs and bars triggering a sudden, inexplicable spate of high profile disappearances in the city. The disappearances all have the same thing in common, a crime scene covered in blood but with no sign of the victim. The police are perplexed until they get a break in the case when one of the victims manages to escape. Chuck goes to interview the victim at the hospital but is confronted by a crazed old man who introduces himself as Abraham Van Rental. He warns a disbelieving Chuck that an evil scourge is about to descend on the city of Los Angeles - the scourge of the TRAMPIRES - a mutated hybrid of vampire and tramp.


این فیلم با نام تجاری Chuck Steel: Night of the Trampires محصول کشور United Kingdom است.به کارگردانی Michael Mort و بازیگرانی چون Mike Mort,Jennifer Saunders,Paul Whitehouse در ژانر انیمیشن,اکشن,کمدی در سال 2018 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Gender Agenda

5.7   - IMDB

کمیکهای جندرکوئر از سراسر جهان در کاخ الکساندرا لندن در این ویترین کمدی به میزبانی هانا گدسبی برنده جایزه روی صحنه میروند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Irish Wish

5.2   - IMDB

زمانی که عشق زندگی او با بهترین دوستش نامزد می کند، مدی احساسات خود را کنار می گذارد تا در عروسی آنها در ایرلند ساقدوش شود. تا اینکه یک آرزوی خود به خود برای عشق واقعی باعث می شود که او به عنوان عروس آینده از خواب بیدار شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Stopmotion

5.6   - IMDB

الا بلیک، یک انیماتور استاپ موشن که پس از از دست دادن مادر زورگوش، تلاش می کند تا شیاطین خود را کنترل کند، که شروع به ساخت فیلمی می کند که به میدان جنگ برای سلامت عقل او تبدیل می شود. وقتی ذهن الا شروع به شکستن می کند، شخصیت های پروژه او زندگی خودشان را می گیرند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Madame Web

3.9   - IMDB

کاساندرا وب، امدادگر، مجبور به مواجهه با افشاگریهای گذشتهاش، با سه زن جوان که برای آیندهای قدرتمند قرار دارند، رابطه برقرار میکند...اگر همگی بتوانند از یک حال مرگبار جان سالم به در ببرند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Thundermans Return

5   - IMDB

دوقلوهای فیبی و مکس در حال لذت بردن از سبک زندگی ابرقهرمانی خود هستند، اما زمانی که یک "پسانداز" به اشتباه میافتد، تاندرمنها به Hiddenville بازگردانده میشوند. در حالی که هنک و بارب از بازگشت خود لذت می برند و بیلی و نورا منتظر یک زندگی عادی دبیرستانی هستند، مکس و فیبی مصمم هستند که وضعیت ابرقهرمانی خود را دوباره به دست آورند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Shifting Gears

6.2   - IMDB

پس از اینکه جس مکانیک زن با اکراه موافقت کرد که در یک نمایشگاه ترمیم خودرو شرکت کند، از اینکه دوست پسر سابقش، لوک، رقیب اصلی اوست، شوکه می شود.