زیرنویس فیلم A Day to Die (2022)

نام فارسی فیلم : یک روز برای مردن (2022)

3.6
  • ژانر :   اکشن
  • کارگردان :   Wes Miller
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Bruce Willis-  Frank Grillo-  Kevin Dillon

خلاصه فارسی

یک افسر شرمسار آزادی مشروط به یک رهبر باند محلی بدهکار است و مجبور می شود در عرض دوازده ساعت یک سری سرقت های خطرناک مواد مخدر را انجام دهد تا 2 میلیون دلار بدهی خود را بپردازد، همسر باردار ربوده شده خود را نجات دهد و با فاسد شهر حساب باز کند. رئیس پلیس که با رهبر باند کار می کند و سال ها پیش از او عبور کرده است.


خلاصه انگلیسی

A disgraced parole officer is indebted to a local gang leader and forced to pull off a series of dangerous drug heists within twelve hours in order to pay the $2 million dollars he owes, rescue his kidnapped pregnant wife, and settle a score with the city's corrupt police chief, who is working with the gang leader and double-crossed him years ago.


این فیلم با نام تجاری A Day to Die محصول کشور United States است.به کارگردانی Wes Miller و بازیگرانی چون Bruce Willis,Frank Grillo,Kevin Dillon در ژانر اکشن در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Madame Web

3.9   - IMDB

کاساندرا وب، امدادگر، مجبور به مواجهه با افشاگریهای گذشتهاش، با سه زن جوان که برای آیندهای قدرتمند قرار دارند، رابطه برقرار میکند...اگر همگی بتوانند از یک حال مرگبار جان سالم به در ببرند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Thundermans Return

5   - IMDB

دوقلوهای فیبی و مکس در حال لذت بردن از سبک زندگی ابرقهرمانی خود هستند، اما زمانی که یک "پسانداز" به اشتباه میافتد، تاندرمنها به Hiddenville بازگردانده میشوند. در حالی که هنک و بارب از بازگشت خود لذت می برند و بیلی و نورا منتظر یک زندگی عادی دبیرستانی هستند، مکس و فیبی مصمم هستند که وضعیت ابرقهرمانی خود را دوباره به دست آورند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Prey

7.1   - IMDB

یک زوج جوان پس از تهدید به مرگ توسط یک باند ستیزه جوی افراطی مجبور به ترک ایستگاه تبلیغی مسیحی خود در صحرای کالاهاری می شوند. پس از سقوط هواپیمای خود، آنها باید برای جان خود با انسان و حیوان مبارزه کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Road House

6.2   - IMDB

دالتون، مبارز سابق یو اف سی، به عنوان یک جفتباز در یکی از جادههای فلوریدا کیز مشغول به کار میشود، اما متوجه میشود که این بهشت ​​تمام چیزی نیست که به نظر میرسد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Heart of the Hunter

4.6   - IMDB

یک قاتل بازنشسته زمانی که دوستش یک توطئه خطرناک را در قلب دولت آفریقای جنوبی کشف می کند، دوباره وارد عمل می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Godzilla x Kong: The New Empire

6.2   - IMDB

پس از رویارویی انفجاری خود، گودزیلا و کنگ باید در برابر یک تهدید عظیم کشف نشده که در دنیای ما پنهان شده است، دوباره متحد شوند و موجودیت آنها و خود ما را به چالش بکشد.