بازیگر فیلم و سریال Frank Grillo (فرانک گریلو)

Frank Grillo - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 10½" (1.79 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   June 8, 1965 in New York City, New York, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : The Grey Diaz(2011), The Purge: Anarchy Sergeant(2014), Captain America: Civil War Brock Rumlow / Crossbones(2016)

بیوگرافی فارسی

بزرگترین سه فرزند ، فرانک گریلو در یک خانواده ایتالیایی-آمریکایی در نیویورک به دنیا آمد. وی در نیویورک در طبقه بالا رشد کرد و اولین سلیقه بازیگری خود را در دبیرستان به دست آورد که در بسیاری از نمایش ها حضور داشت. فرانک همچنین یک ورزشکار با استعداد بود و آرزوی او این بود که ورزش را به صورت حرفه ای بازی کنید. فرانک با کسب و کار از دانشگاه نیویورک فارغ التحصیل شد ...


بیوگرافی انگلیسی

The oldest of three children, Frank Grillo was born in New York City, to an Italian-American family. He grew up in upstate New York, and got his first taste of acting in high school where he was in many plays. Frank was also a gifted athlete and his dream was to play sports professionally. Frank graduated from New York University with a business ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Black and Blue

6.4   - IMDB

در معرض دید یک پلیس زن آفریقایی-آمریکایی تازه کار دیترویت است که به طور تصادفی با افسران فاسدی برخورد می کند که در حال قتل یک فروشنده مواد مخدر هستند، حادثه ای که توسط دوربین بدن او ضبط شده است. آنها در طول شب او را تعقیب می کنند تا فیلم را از بین ببرند، اما برای بدتر شدن اوضاع، آنها به یک باند تبهکار خبر داده اند که او مسئول مرگ فروشنده است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Jiu Jitsu

2.9   - IMDB

فرانچایز جدیدی از هنرهای رزمی علمی تخیلی از دیمیتری لوگوتتیس، کارگردان/تهیه کننده Kickboxer: Retaliation.

زیر‌نویس فارسی فیلم Copshop

6.2   - IMDB

در حال فرار از یک قاتل مرگبار، یک کلاهبردار زیرک نقشه ای طراحی می کند تا در یک ایستگاه پلیس شهر کوچک مخفی شود. با این حال، هنگامی که قاتل در محوطه ظاهر می شود، یک پلیس مبتدی بی خبر خود را در تیراندازی می بیند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Ida Red

5.5   - IMDB

ایدا رد ممکن است از محکومیت 20 سال زندان خود برای سرقت مسلحانه جان سالم به در نبرد. او برای آخرین شغل و فرصتی برای به دست آوردن آزادی خود به پسرش، وایات، روی می آورد.

زیر‌نویس فارسی فیلم This Is the Night

5.4   - IMDB

نوجوانی که در تابستان سال 1982 در استاتن آیلند زندگی میکند، به جستجویی میپردازد که اعضای خانوادهاش را جذب میکند.::https://www.silive.com/entertainment/2018/05/staten_island_purge_director_j.html

زیر‌نویس فارسی فیلم Cosmic Sin

2.5   - IMDB

هفت سرباز سرکش به امید پایان دادن به یک جنگ بین ستاره ای قبل از شروع، حمله ای پیشگیرانه علیه تمدن بیگانه تازه کشف شده انجام می دهند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری