بازیگر فیلم و سریال Bruce Willis (بروس ویلیس)

Bruce Willis - نیو ساب تایتل
  • قد :   6' (1.83 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   March 19, 1955 in Idar-Oberstein, West Germany
  • فیلم های معروف بازیگر : Die Hard John McClane(1988), Pulp Fiction Butch Coolidge(1994), Moonlighting David Addison Jr. / David Addison, Jr. / Baby Hayes / Pertrucio(1985-1989)

بیوگرافی فارسی

بازیگر و موسیقیدان بروس ویلیس به دلیل بازی در شخصیت های خردمند یا سختگیر ، اغلب در فیلم های اکشن دیدنی و مشهور ، به خوبی شناخته شده است. در مجموع ، وی در فیلم هایی ظاهر شده است که بیش از 2.5 میلیارد دلار سود ناخالص داشته اند و از نظر دریافت صندوق آفیس او را در بین ده ستاره برتر قرار داده اند. والتر بروس ویلیس در 19 مارس 1955 در ...


بیوگرافی انگلیسی

Actor and musician Bruce Willis is well known for playing wisecracking or hard-edged characters, often in spectacular action films. Collectively, he has appeared in films that have grossed in excess of $2.5 billion USD, placing him in the top ten stars in terms of box office receipts. Walter Bruce Willis was born on March 19, 1955, in ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم 16 Blocks

6.6   - IMDB

16 بلوک به کارگردانی ریچارد دانر، داستان جک مازلی، یک کارآگاه سوخته است. به او وظیفه انتقال یک محکوم تند صحبت از زندان به دادگاهی در 16 بلوک آن طرفتر محول شده است. با این حال، در طول راه، او متوجه می شود که کل پلیس نیویورک خواهان مرگ محکوم است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Death Wish

6.3   - IMDB

پدری ملایم پس از اینکه خانوادهاش در اثر یک عمل خشونتآمیز از هم میپاشد، به یک ماشین قتل تبدیل میشود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Trauma Center

4.1   - IMDB

تنها و یک شبه در یک بخش انزوا در بیمارستان محصور شده، یک زن جوان زخمی باید از یک جفت قاتل شرور فرار کند که به دنبال تنها مدرکی هستند که می تواند آنها را در یک قتل وحشتناک دخیل کند - گلوله در پای او. خوشبختانه یک پلیس کهنه کار مامور حفاظت از او می شود و با خطرناکتر شدن شب، محافظ او می شود.::PD

زیر‌نویس فارسی فیلم Deadlock

3.4   - IMDB

ماک یک سرباز سابق است که پس از جنگ، به شهری با نیروگاه هسته ای نقل مکان کرد، جایی که تقریباً همه در آنجا کار می کنند. زندگی برای او در آنجا آرام است، تا اینکه گروهی از مزدوران به رهبری رون به راکتور یورش بردند و همه از جمله گروهی از کودکان را در سفر مدرسه گروگان گرفتند. اکنون مک در مسابقهای با زمان است و باید از آموزش نظامی خود برای شکست دادن رون قبل از اینکه راکتور را در حالت ذوب قرار دهد استفاده کند. در طول راه، او انگیزه رون را کشف می کند، که راز بزرگتری را که شهر مک پنهان شده است، آشکار می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Fortress

3.4   - IMDB

داستان حول محور یک استراحتگاه فوق سری برای افسران اطلاعاتی بازنشسته ایالات متحده است. گروهی از جنایتکاران به رهبری بالزاری با انتقام از رابرت به محوطه حمله می کنند و افسر بازنشسته و پسرش را مجبور می کنند که روز را نجات دهند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Apex

2.9   - IMDB

پلیس سابق جیمز مالون در حال گذراندن حبس ابد به دلیل جنایتی است که مرتکب نشده است. اگر بتواند از بازی مرگبار Apex که در آن شش شکارچی برای لذت شکار انسان دیگری در جزیره ای دورافتاده پرداخت می کنند، به او فرصت آزادی داده می شود. او می پذیرد و به محض رسیدن، همه جهنم از بین می رود.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری