لیست سریال ها با زیر نویس

لیست سریال ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی سریال های جدید
در صفحه 54 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس سریال جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال The Terminal List - Season 1

7.9   - IMDB

فرمانده نیروی دریایی، جیمز ریس، در حالی که نیروهای مرموز پشت قتل کل جوخهاش را بررسی میکند، به انتقامجویی روی میآورد. ریس فارغ از ساختار فرماندهی ارتش، درس هایی را که از نزدیک به دو دهه جنگ آموخته است، برای تعقیب افراد مسئول به کار می گیرد.

زیر‌نویس فارسی سریال The Undeclared War - Season 1

6.9   - IMDB

در دنیای پس از همهگیری سال 2024، در جریان انتخابات عمومی آتی بریتانیا که شامل اولین نخستوزیر محافظهکار سیاهپوست بریتانیا میشود، یک تیم پیشرو از تحلیلگران در قلب آژانس جاسوسی به سبک NSA بریتانیا، GCHQ، تلاش میکنند تا از یک حمله سایبری به این کشور جلوگیری کنند. نظام انتخاباتی کشور

زیر‌نویس فارسی سریال Baymax! - Season 1

7.2   - IMDB

به شهر خارقالعاده سان فرانسوکیو بازگردید، جایی که ربات همراه مراقبتهای بهداشتی دوستداشتنی، بادی و غیرقابل تقلید، بایمکس، تصمیم میگیرد کاری را که برای انجام آن برنامهریزی شده بود انجام دهد: کمک به دیگران.

زیر‌نویس فارسی سریال The Upshaws - Season 2

7   - IMDB

بنی پس از ملاقات با مدیر یک رستوران مجلل، رجینا را به امید شکستن طلسم خشکی آنها بیرون می برد، اما متوجه می شود که غذا در خانه نیست.

زیر‌نویس فارسی سریال Westworld - Season 4

8.5   - IMDB

این فصل بیش از هفت سال بعد از جنگ طولانی شروع می شود - بشریت بالاخره آزاد می شود. یا اینطور به نظر می رسد. Maeve و Caleb شروع به شک می کنند که هیل و نسخه میزبان مرد سیاهپوش در تلاش هستند تا کنترل نژاد بشر را دوباره به دست بگیرند. در همین حین، برنارد از The Sublime بازمی گردد. یک نویسنده جوان به نام کریستینا شروع به زیر سوال بردن ماهیت واقعیت خود می کند.

زیر‌نویس فارسی سریال The Chi - Season 5

7.6   - IMDB

با نزدیک شدن تیف به راب، امت و تیف مسیر جدیدی را ایجاد می کنند. کوین عشق را در جایی که کمتر انتظارش را دارد پیدا می کند، جیک و جما به عنوان یک زوج زندگی می کنند و بابا هنوز می داند که چگونه به دردسر بیفتد. جادا به زندگی پس از سرطان نگاه می کند و تریگ به یک فرار سیاسی فکر می کند.

زیر‌نویس فارسی سریال The Bear - Season 1

8.6   - IMDB

کارمن کارمی برزاتو، سرآشپز جوانی از دنیای غذاخوریهای خوب، پس از مرگی دلخراش، برای اداره ساندویچفروشی خانوادگی خود به شیکاگو میآید. در حالی که کارمی برای دگرگونی رستوران و خودش میجنگد، خدمه آشپزخانهاش در نهایت خود را به عنوان خانواده منتخب او نشان میدهند.

زیر‌نویس فارسی سریال The Umbrella Academy - Season 3

7.9   - IMDB

در آکادمی، چترها با تیم جدیدی از خواهر و برادر هارگریوز درگیر می شوند، زیرا یک نیروی مرموز شروع به ویران کردن شهر می کند.