لیست سریال ها با زیر نویس

لیست سریال ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی سریال های جدید
در صفحه 52 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس سریال جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال Kaleidoscope - Season 1

6.6   - IMDB

تمرکز حول بزرگترین سرقتی که تا به حال انجام شده است، انتقام و خیانت هایی که اطراف آن را احاطه کرده است.

زیر‌نویس فارسی سریال The Rig - Season 1

5.8   - IMDB

گروهی از کارگران در یک سکوی نفتی دورافتاده اسکاتلندی قرار است به سرزمین اصلی بازگردند که مه مرموز آنها را فرا گرفته و نیروهای ماوراء طبیعی تحت کنترل خود در می آیند.

زیر‌نویس فارسی سریال The Climb - Season 1

7   - IMDB

در این سری مسابقات فراگیر، کوهنوردان آماتور با یک سری چالش های ذهنی و جسمی سخت مواجه می شوند و از ترسناک ترین صعودهای جهان برای تاج گذاری بهترین کوهنورد آماتور جهان استفاده می کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Break Point - Season 1

7   - IMDB

نیک کیرگیوس، که شهرتش بهعنوان پسر بد تنیس، استعداد او را تحت الشعاع قرار میدهد، در مسابقات آزاد استرالیا 2022 برای شادی در زمین مبارزه میکند.

زیر‌نویس فارسی سریال Super League: The War for Football - Season 1

7   - IMDB

گذشته، حال و آینده فوتبال اروپا زمانی که برنامههایی برای لیگ جداییآمیز ظاهر میشود با هم برخورد میکنند و قدرتمندترین رهبران بازی را مجبور میکنند از سنتهای این ورزش دفاع کنند یا آنها را تغییر دهند.

زیر‌نویس فارسی سریال That '90s Show - Season 1

7   - IMDB

دونا و اریک چهارم ژوئیه را در خانه والدینش در پوینت پلیس می گذرانند، جایی که دخترشان لیا تأثیری بر دیگر نوجوانان شهر می گذارد.

زیر‌نویس فارسی سریال The Legend of Vox Machina - Season 2

8.4   - IMDB

پس از نجات قلمرو از شر و نابودی به دست ترسناک ترین زوج قدرتمند در Exandria، Vox Machina یک بار دیگر با نجات جهان روبرو می شود - این بار، از گروه شوم اژدها معروف به Chroma Conclave.

زیر‌نویس فارسی سریال Happy Valley - Season 3

8.5   - IMDB

هنگامی که کاترین بقایای یک قربانی قتل باندهای تبهکار را در یک مخزن تخلیه شده کشف می کند، زنجیره ای از وقایع را جرقه می زند که او را مستقیماً به سمت تامی لی رویس هدایت می کند. نوه او، رایان، اکنون شانزده ساله است و ایده های خودش را در مورد نوع رابطه ای که می خواهد با مردی که کاترین نمی پذیرد به عنوان پدرش قبول کند دارد، دارد و خواهر کاترین، کلر را در میان می گذارد. در قسمتی دیگر از دره، وقتی همسایه ای دستگیر می شود، یک داروساز محلی بالای سر او وارد می شود.