لیست سریال ها با زیر نویس

لیست سریال ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی سریال های جدید
در صفحه 18 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس سریال جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال So Help Me Todd - Season 2

7.5   - IMDB

یک P.I با استعداد موافقت می کند که به عنوان بازپرس داخلی برای مادرش کار کند، که از انحلال اخیر ازدواج خود به خود می پیچد.

زیر‌نویس فارسی سریال Young Sheldon - Season 7

7.6   - IMDB

با یک کودک نابغه به نام شلدون کوپر (که قبلاً به عنوان یک بزرگسال در نظریه انفجار بزرگ (2007) دیده شده است) و خانواده اش آشنا شوید. برخی از چالش های منحصر به فرد با شلدون مواجه است که از نظر اجتماعی آسیب دیده است.

زیر‌نویس فارسی سریال Ghosts - Season 3

7.9   - IMDB

زوج جوانی به نام‌های سام و جی، یک عمارت جن زده را به ارث می‌برند و بی‌خبر از همخانه‌های نامرئی خود، قصد دارند آن را به یک B&B تبدیل کنند. زندگی آنها پس از سقوطی که باعث می شود سم ارواح را ببیند بسیار پیچیده تر می شود. بر اساس سریال انگلستان

زیر‌نویس فارسی سریال Station 19 - Season 7

7   - IMDB

این اسپین آف از نمایش تحسین شده Grey's Anatomy زندگی مردان و زنان ایستگاه آتش نشانی 19 در سیاتل، واشنگتن را دنبال می کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Girls5eva - Season 3

7.3   - IMDB

Girls5eva تور بازگشت خود را آغاز میکند و با دوستان، طرفداران و دشمنان جدیدی در جاده ملاقات میکند و در مسیر بازگشت به زمان بزرگ حرکت میکنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Curb Your Enthusiasm - Season 12

8.8   - IMDB

لری دیوید در این سریال کمدی نقش یک نسخه فوق‌العاده از خودش را بازی می‌کند که نشان می‌دهد چگونه جزئیات به ظاهر پیش پا افتاده زندگی روزمره می‌تواند زنجیره‌ای از حوادث فاجعه‌بار را تسریع کند.

زیر‌نویس فارسی سریال CSI: Vegas - Season 3

7.4   - IMDB

در مواجهه با یک تهدید وجودی که می‌تواند آزمایشگاه جنایت را نابود کند، یک تیم درخشان از بازرسان پزشکی قانونی باید از دوستان قدیمی استقبال کنند و تکنیک‌های جدیدی را برای حفظ و خدمت به عدالت در شهر گناه به کار گیرند.

زیر‌نویس فارسی سریال Chad - Season 2

3.3   - IMDB

تعطیلات تابستانی به پایان رسیده است و سال دوم برای رئیس تازه منتخب کلاس، چاد امانی است. در طول فصل دوم، چاد با رسوایی برخورد می کند که به سرعت دوران ریاست جمهوری او به پایان می رسد، علاقه شگفت انگیزی به عشق جدید پیدا می کند و مادربزرگ ایرانی سرسخت خود را ملاقات می کند - همه اینها در حالی که همچنان نگران محبوبیت خود است و راه های جدیدی را کشف می کند. با ریشه های فرهنگی ایرانی خود ارتباط برقرار کند. مسیر حماسی چاد برای رسیدن به خودآگاهی نوجوان همیشه یک خط مستقیم نیست، اما حمایت خانواده و بهترین دوستش پیتر، چاد را در مسیر خود نگه میدارد و به او اعتماد به نفس میدهد تا به او کمک کند تا کسی شود که همیشه میخواست: آمریکاییترین پسر. در تاریخ جهان