لیست سریال ها با زیر نویس

لیست سریال ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی سریال های جدید
در صفحه 15 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس سریال جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال Son of a Critch - Season 1

7.2   - IMDB

این سریال بر اساس خاطرات کمدین مارک کریچ به همین نام، دوران کودکی او را در نیوفاندلند و لابرادور به نمایش می گذارد.

زیر‌نویس فارسی سریال Run the Burbs - Season 1

5.5   - IMDB

Run the Burbs خانواده ای جوان و جسور ویتنامی-آسیایی جنوبی-کانادایی را دنبال می کند که رویکرد متفاوتی برای زندگی کامل دارند و در عین حال طرز فکر ما را در مورد ارزش های خانوادگی معاصر و زندگی در حومه ها تغییر می دهد.

زیر‌نویس فارسی سریال Pretty Hard Cases - Season 2

6.8   - IMDB

فصل 2 سم و کلی را در قلمروی کاملاً جدید، هم در محل کار و هم در زندگی شخصیشان مییابد. به عنوان شرکای رسمی برای اولین بار، آنها هرگز در ترکیب مهارت های مختلف خود برای انجام کار بهتر عمل نکرده اند. با روحیه حرکت رو به جلو، آنها همچنین سعی می کنند چمدان های خود را پشت سر بگذارند. سام اکنون با یک زندگی عاشقانه جدید یک آشیانه خالی است، در حالی که کلی در حال ایجاد پیوندهای تازه با خواهران جدا شده اش است. وقتی آنها خود را در برابر یک باند عصر جدید می یابند که بر اساس همان قوانین قدیمی عمل نمی کند، سم و کلی مجبور می شوند زندگی خود را به خطر بیندازند زیرا آنها تلاش می کنند مخاطره آمیزترین از بین بردن حرفه خود را انجام دهند.

زیر‌نویس فارسی سریال Transplant - Season 2

7.9   - IMDB

اتوبوسی پر از بچه ها تصادف می کند و تیم را به مسابقه می فرستد. زندگی باش زمانی که او با زنی از گذشته خود ملاقات می کند به هم می ریزد. در حالی که دکتر بیشاپ پس از سکته مغزی هنوز بیهوش است، مگس در غیاب مربی خود برای یافتن حمایت تلاش می کند. تئو پس از گرفتن یک شغل تمام وقت خارج از خانه با عواقب خانواده اش روبرو می شود و ژوئن باید تصمیم شغلی مهمی بگیرد.

زیر‌نویس فارسی سریال Women of the Movement - Season 1

7.6   - IMDB

یک سریال محدود با تمرکز بر مامی تیل موبلی، که زندگی خود را وقف عدالت جویی برای پسرش امت تیل پس از قتل وحشیانه او در جیم کرو جنوبی کرد.

زیر‌نویس فارسی سریال BattleBots - Season 6

8   - IMDB

چه کسی برای مسابقه شهر گناه آماده است؟ در این فصل، رباتهایی از سراسر جهان برای نبرد تا مرگ در فصل جدید BATTLEBOTS به لاسوگاس میروند. بازی آخر نیوزلند در حال حاضر این جایزه را دارد، اما تیمهایی از ایالات متحده مصمم هستند که آن را به آمریکا برگردانند. آیا آنها موفق خواهند شد یا این جام خانه جدیدی در اروپا، آسیا یا آمریکای جنوبی پیدا خواهد کرد؟ دارنده عنوان سابق Tombstone به BattleBox باز می گردد. بعد از از دست دادن فصل 2020، آهنگر، مینوتور، اردک! و Icewave بازگشت پیروزمندانه خود را برای جنگ با طرفداران مورد علاقه Witch Doctor، SawBlaze، Hydra، Whiplash و Valkyrie انجام می دهند، اما تنها یکی از آنها به عنوان برترین ربات در جهان شناخته می شود.

زیر‌نویس فارسی سریال Jersey Shore Family Vacation - Season 5

6.7   - IMDB

سال نو؛ آغازی نو. پائولی در حال پاک کردن گرد و غبار صفحه های گردان و در نهایت به تور برگشت. Deena%27s Baby Meatball شماره 2 تقریباً از راه رسیده است و مایک آماده است تا رسماً به "Big Daddy Sitch" تبدیل شود. اما هیچ چیز نتوانست او را برای اتفاقات بعدی آماده کند

زیر‌نویس فارسی سریال Good Sam - Season 1

6   - IMDB

یک جراح قلب با استعداد در نقش رهبری جدید خود به عنوان رئیس جراحی پس از اینکه رئیس مشهورش به کما میرود، برتری مییابد. هنگامی که رئیس سابق او ماهها بعد از خواب بیدار میشود و خواستار از سرگیری وظایفش میشود، سم وظیفه نظارت بر این متخصص خودپسند را با چاقوی جراحی بر عهده دارد که هرگز استعداد درخشان او را تصدیق نکرد.