لیست سریال ها با زیر نویس

لیست سریال ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی سریال های جدید
در صفحه 10 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس سریال جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال Summer Heat - Season 1

2   - IMDB

گروهی از جوانان که در یک استراحتگاه بهشتی کار می کنند، تابستانی فراموش نشدنی را سپری می کنند و عشق، دوستی های واقعی و رازهای ویرانگر را کشف می کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Somebody Somewhere - Season 1

8.1   - IMDB

سم در ظاهر یک کانسان واقعی است، اما در زیر همه آن تلاش میکند تا با قالب شهر خود سازگار شود. همانطور که او با از دست دادن و پذیرش دست و پنجه نرم می کند، آواز خواندن لطف نجات دهنده سام است و او را به سفری برای کشف خود و جامعه ای از افراد خارجی هدایت می کند که در آن جا نمی شوند اما تسلیم نمی شوند، نشان می دهد که مردم شما را پیدا کرده و صدای شما را پیدا می کند. ، ممکن است. هر جا. یه جایی

زیر‌نویس فارسی سریال Trigger Point - Season 1

6.4   - IMDB

این تریلر شش قسمتی یک جوخه خنثی سازی بمب به نام اکسپو را دنبال می کند که افسران لندن معاصر را در حال به خطر انداختن جان خود در مواجهه با خطر می بیند.

زیر‌نویس فارسی سریال Call the Midwife - Season 11

8.6   - IMDB

کار تخریب در صنوبر رازی دیرینه را آشکار می کند که منجر به یک پرونده آزمایشی و احساسی برای تیم می شود. خواهر جولین زایمان حساسی را انجام می دهد.

زیر‌نویس فارسی سریال Midnight Asia: Eat Dance Dream - Season 1

6.5   - IMDB

شب بازیگوشی ترین جنبه کلان شهرهای آسیا را به نمایش می گذارد. این مستند از غذا، نوشیدنی، موسیقی - و جغدهای شب که در تاریکی میدرخشند، عکس میگیرد.

زیر‌نویس فارسی سریال Warped! - Season 1

5.4   - IMDB

مایلو و روبی یک جفت غیرمحتمل هستند که به دنبال انجام غیرممکن هستند: ایجاد بزرگترین کتاب مصور که تا کنون دیده شده است!

زیر‌نویس فارسی سریال As We See It - Season 1

8.1   - IMDB

یافتن عشق، دوست یابی، یافتن شغل، بزرگ شدن. سه هم اتاقی در طیف اوتیسم را تماشا کنید که در اوایل 20 سالگی خود با تمام شادی، اشک و خنده حرکت می کنند. این هم اتاقیها با کمک خانوادهها، دستیاران و گاهی اوقات همدیگر، شکستهایی را تجربه میکنند و در سفرهای منحصربهفرد خود به سوی استقلال و پذیرش، پیروزیها را جشن میگیرند.

زیر‌نویس فارسی سریال Fraggle Rock - Season 1

7.9   - IMDB

به Gobo، Red، Wembley، Mokey، Boober و دوستان جدید Fraggle در ماجراجویی های خنده دار و حماسی درباره جادویی که هنگام جشن گرفتن و مراقبت از دنیای به هم پیوسته خود رخ می دهد، بپیوندید.