لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 9 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Lucky Day

5.1   - IMDB

رد، یک ترقه امن که به تازگی از زندان آزاد شده است، در تلاش است تا خانواده اش را در کنار هم نگه دارد، زیرا گذشته اش با او در قالب لوک، یک قاتل قراردادی روانی که به دنبال انتقام مرگ برادرش است، می رسد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Mary

4.4   - IMDB

خانواده ای در حال مبارزه، یک کشتی قدیمی را در حراجی می خرند و امید زیادی به راه اندازی یک تجارت چارتر می کنند، اما رازهای وحشتناک او را در آب های آزاد منزوی کشف می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Dead Center

5.7   - IMDB

وقتی یک "جان دو" مرموز در سردخانه از خواب بیدار می شود و به یک بخش روانپزشکی سرگردان می شود، یک پزشک فداکار و پزشک کنجکاو باید به آرامی رازهای تاریک و شوم مردی را که حقیقتی وحشتناک تر از آن چیزی که تصور می کردند فاش می کند را کشف کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Among Thieves

4.3   - IMDB

گروهی از سارقان پس از مرگ تنها عضوی که قادر به رانندگی کامیون فراری بود در حین دزدی در یک نیمه تریلر گیر میافتند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Not the Oscars

5   - IMDB

بازیگران استودیو NMC فکر میکنند که هیچ چیز مقدس نیست، بنابراین لو دادن جوایز فیلم 2019 جای تعجب ندارد. بیایید به باند بپیوندید تا فیلمها و آهنگهای محبوب را در این کمدی ویژه یک ساعته ارسال کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Pig Hag

4.6   - IMDB

جودی، پرستار مجرد مسافرتی 36 ساله، فکر می کند شاید مشکلی برای او وجود دارد. جودی که توسط خواهرانش مورد آزار و اذیت قرار میگیرد و پر از تصاویر دیگران در رسانههای اجتماعی است، به این فکر میکند که آیا کسی را ملاقات خواهد کرد، آیا همه مردان زباله هستند، و آیا قبل از بچه دار شدن "رحمش پوسیده خواهد شد". در حالی که در کنسرت گانز ان رزز است، داستین را ملاقات می کند و امیدوار است که سرانجام با همتای احتمالی خود ملاقات کرده باشد - تا اینکه روز بعد او او را ارواح می بیند. چهار دوست صمیمی همجنسباز جودی که غرق شدهاند، در کنار او هستند و او با حقایق سخت روبرو میشود و حرکت بعدیاش را مشخص میکند. پیگ هاگ به این میپردازد که چگونه انتظارات جامعه از زنان ممکن است بر فشارسنج موفقیت و انتخابهایی که انجام میدهند تأثیر بگذارد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Drone

4   - IMDB

یک زوج تازه ازدواج کرده توسط یک پهپاد مصرفی که با هوشیاری یک قاتل سریالی دیوانه هوشیار شده است، وحشت زده می شوند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Water

7.7   - IMDB

فیلم ترسناک جدید "آب" ساخته اصلی فیلیپ پنزا است. پیچ و تاب های غیرمنتظره آن دیدگاه جدیدی را در مورد شنا و حمام کردن به وجود می آورد. در خشم حسادت، خانم لین همه چیز را به دست خود می گیرد تا کوتاه بیاید. حالا آب این آدرس زندگی خودش را می گیرد. فیلیپ پنزا و Little Books Little Films با یک بازیگر پر ستاره همراه با استعدادهای محلی آریزونا، شما را به صندلیهایتان میچسبانند.