زیرنویس فیلم Pig Hag (2019)

نام فارسی فیلم : خوک هاگ (2019)

4.6
  • ژانر :   درام
  • کارگردان :   Colby Holt Sam Probst
  • سال انتشار :   2019
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Anna Schlegel-  Tony Jacksha-  Nate Stoner

خلاصه فارسی

جودی، پرستار مجرد مسافرتی 36 ساله، فکر می کند شاید مشکلی برای او وجود دارد. جودی که توسط خواهرانش مورد آزار و اذیت قرار میگیرد و پر از تصاویر دیگران در رسانههای اجتماعی است، به این فکر میکند که آیا کسی را ملاقات خواهد کرد، آیا همه مردان زباله هستند، و آیا قبل از بچه دار شدن "رحمش پوسیده خواهد شد". در حالی که در کنسرت گانز ان رزز است، داستین را ملاقات می کند و امیدوار است که سرانجام با همتای احتمالی خود ملاقات کرده باشد - تا اینکه روز بعد او او را ارواح می بیند. چهار دوست صمیمی همجنسباز جودی که غرق شدهاند، در کنار او هستند و او با حقایق سخت روبرو میشود و حرکت بعدیاش را مشخص میکند. پیگ هاگ به این میپردازد که چگونه انتظارات جامعه از زنان ممکن است بر فشارسنج موفقیت و انتخابهایی که انجام میدهند تأثیر بگذارد.


خلاصه انگلیسی

Single 36-year-old travel nurse, Jodie, thinks maybe something is wrong with her. Harassed by her sisters and flooded with images of others on social media, Jodie obsesses over whether she will meet someone, if all men are garbage, and if her ‘uterus will rot out’ before she has children. While at a Gun's N' Roses concert, she meets Dustin and is hopeful she has finally met her potential match -- until he ghosts on her the next day. Overwhelmed, Jodie’s four gay best friends are by her side as she confronts hard truths and figures out her next move. Pig Hag looks at how society’s expectations for women may influence their barometer for success and the choices they make.


این فیلم با نام تجاری Pig Hag محصول کشور United States است.به کارگردانی Colby Holt,Sam Probst و بازیگرانی چون Anna Schlegel,Tony Jacksha,Nate Stoner در ژانر درام در سال 2019 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Bob Marley: One Love

6.3   - IMDB

داستان چگونگی غلبه نماد رگی باب مارلی بر ناملایمات و سفر پشت موسیقی انقلابی او.

زیر‌نویس فارسی فیلم Seagrass

5.9   - IMDB

داستان یک زن ژاپنی-کانادایی است که با مرگ مادرش دست و پنجه نرم می کند و خانواده اش را به عقب نشینی می برد. وقتی رابطه او با همسرش شروع به تأثیرگذاری بر امنیت عاطفی فرزندان می کند، خانواده برای همیشه تغییر می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Beautiful Game

6.3   - IMDB

طرفداران پایان دادن به بی خانمانی، یک تورنمنت سالانه برای مردان بی خانمان ترتیب می دهند تا در یک سری مسابقات فوتبال به نام جام جهانی بی خانمان ها شرکت کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Ordinary Angels

7.4   - IMDB

در لوئیزویل، کنتاکی، آرایشگر شارون استیونز تودهها را گرد هم میآورد تا به پدر بیوه اد اشمیت کمک کند تا دختر 5 سالهاش میشل را که به شدت بیمار است، پس از اینکه جامعهشان توسط یک طوفان برفی بزرگ ناشی از موج سرمای آمریکای شمالی در سال 1994 تحت تاثیر قرار میگیرد، گرد هم میآورد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Drift

6.3   - IMDB

ژاکلین، یک پناهنده جوان، تنها و بی پول در جزیره ای یونانی فرود می آید، جایی که سعی می کند زنده بماند، سپس با گذشته خود کنار بیاید. در حالی که نیروی خود را جمع می کند، با یک راهنمای تور بی ریشه دوستی را آغاز می کند و آنها با هم مقاومت لازم را برای پیشرفت پیدا می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Stolen

5.7   - IMDB

یک زن جوان برای دفاع از میراث بومی خود در جهانی که بیگانههراسی در حال افزایش است، تغییرات آب و هوایی گلهداری گوزن شمالی را تهدید میکند و جوانان در مواجهه با ناامیدی جمعی خودکشی میکنند، تلاش میکند.