لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 8 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم In the Tall Grass

5.4   - IMDB

پس از شنیدن فریاد یک پسر جوان برای کمک، خواهر و برادری به یک مزرعه وسیع با علف های بلند در کانزاس می روند اما به زودی متوجه می شوند که ممکن است هیچ راهی برای نجات وجود نداشته باشد ... و چیزی شیطانی در کمین است.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Parts You Lose

5.7   - IMDB

دوستی بعید بین یک پسر جوان ناشنوا به نام وسلی و یک جنایتکار فراری که در یک انبار متروکه در مزرعه روستایی داکوتای شمالی خانواده پناه می برد، شکل می گیرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Endzeit

4.9   - IMDB

فیلم آخرالزمانی رفیق زن. دو سال پیش زامبی ها زمین را تسخیر کردند. وایمار و ینا آخرین مکان های تمدن بشری هستند. ویوی و ایوا باید با مردگان و شیاطین گذشته خود مبارزه کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Invisible Sue

4.5   - IMDB

سو 12 ساله یک گرگ تنها است. به دلیل معجون اختراع شده توسط مادرش، او ناگهان می تواند نامرئی شود. اما هنگامی که مادر ربوده می شود، سو برای نجات مادرش و تعقیب جنایتکاران به کمک دوستان جدیدش توبی و اپ نیاز دارد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Roads

6.3   - IMDB

یک مرد جوان اهل کنگو در جستجوی برادرش سعی می کند از مرزهای اروپا عبور کند. در مراکش، او با یک فراری بریتانیایی تیز هوش که برای فرار از تعطیلات خانوادگی، وسیله نقلیه تفریحی پدرخواندهاش را نیشگون گرفت، همکاری میکند. در سفر خود، دو نفر متفاوت باید تصمیماتی بگیرند که بر زندگی دیگران نیز تأثیر بگذارد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Other Side of Heaven 2: Fire of Faith

5.4   - IMDB

دنباله فیلم مبتنی بر ایمان محصول 2001.

زیر‌نویس فارسی فیلم همراه آمد شیطان 2

4.3   - IMDB

پس از دریافت یک پیام صوتی ناراحت کننده، جردن (ویگینز) به خانه برمی گردد و به دنبال پاسخ می گردد، تنها برای یافتن پدر غریبه اش و حتی سوالات بیشتر. یک نیروی شیطانی خود را به شهر متصل کرده است و هیچ کس در امان نیست. تنها کسی که به نظر می رسد چیزی می داند، کشیش شهر کوچک است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Fractured

6.4   - IMDB

ری و همسر و دخترش در حال رانندگی در مسیر کانتری، در یک استراحتگاه بزرگراه توقف میکنند، جایی که دخترش میافتد و دستش میشکند. پس از یک عجله دیوانه وار به بیمارستان و درگیری با پرستار، ری سرانجام می تواند او را نزد یک دکتر برساند. در حالی که همسر و دختر برای MRI به طبقه پایین میروند، ری، خسته، روی صندلی در لابی از حال میرود. پس از بیدار شدن، آنها هیچ سابقه یا اطلاعی از ورود خانواده ری ندارند.