زیرنویس فیلم Joker 2019 (2019)

نام فارسی فیلم : جوکر 2019 (2019)

8.4
  • ژانر :  
  • کارگردان :   Todd Phillips
  • سال انتشار :   2019
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Joaquin Phoenix-  Robert De Niro

خلاصه فارسی

در طول دهه 1980، یک استندآپ کمدین شکست خورده دیوانه می شود و در حالی که تبدیل به یک شخصیت جنایتکار روانی بدنام می شود، به زندگی جنایی و هرج و مرج در شهر گاتهام روی می آورد.


خلاصه انگلیسی

During the 1980s, a failed stand-up comedian is driven insane and turns to a life of crime and chaos in Gotham City while becoming an infamous psychopathic crime figure.


این فیلم با نام تجاری Joker 2019 محصول کشور United States است.به کارگردانی Todd Phillips و بازیگرانی چون Joaquin Phoenix,Robert De Niro در ژانر , در سال 2019 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Race for Glory: Audi vs Lancia

5.8   - IMDB

با الهام از وقایع واقعی که در جریان رقابت شدید آلمان (آئودی) و ایتالیا (لانچیا) در مسابقات جهانی رالی 1983 رخ داد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Night Swim

4.7   - IMDB

ری والر بازیکن سابق بیسبال که به دلیل یک بیماری دژنراتیو مجبور به بازنشستگی زودهنگام شده است به همراه همسر و دو فرزندش به خانه جدیدی نقل مکان می کند. او امیدوار است که استخر حیاط خلوت برای بچه ها سرگرم کننده باشد و فیزیوتراپی برای خودش فراهم کند. با این حال، یک راز تاریک از گذشته خانه به زودی نیروی بدخواهانه ای را آزاد می کند که خانواده را به اعماق وحشت اجتناب ناپذیر می کشاند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dying in Plain Sight

5.6   - IMDB

داستان احساسی مورگان کروز دانش آموز دبیرستانی دارای اضافه وزن و مادرش کیم که هر دو رازهای تاریکی را در خود دارند که منجر به شرایط ویرانگری می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Play Dead

4   - IMDB

کلویی، دانشجوی جرمشناسی، مرگ خود را جعل میکند تا وارد سردخانه شود تا شواهدی را که برادر کوچکترش را به یک جنایت اشتباه مرتبط میکند، بازیابی کند. هنگامی که وارد می شود، او به سرعت متوجه می شود که پزشکی قانونی ترسناک از سردخانه به عنوان پیشانی برای یک تجارت بیمار و پیچیده استفاده می کند. با شروع یک بازی ترسناک گربه و موش، کلویی متوجه می شود که ترسناک ترین چیز در مورد سردخانه مرده نیست، بلکه زنده است.

زیر‌نویس فارسی فیلم There's Something Wrong with the Children

5   - IMDB

مارگارت و بن با دوستان دیرینه الی و توماس و دو فرزند خردسالشان به سفر آخر هفته می روند. در نهایت، زمانی که بچهها پس از ناپدید شدن در جنگل یک شبه رفتار عجیبی از خود نشان میدهند، بن شروع به مشکوک شدن به چیزی فراطبیعی میکند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Mercy Falls

4.2   - IMDB

گروهی از دوستان در جستجوی یک کابین گمشده به ارتفاعات اسکاتلند می روند. هنگامی که از تمدن دور شد، یک تراژدی غیرقابل پیش بینی برای گروه رخ می دهد و یک تصمیم بد منجر به سوء ظن، خیانت و قتل می شود.