لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 7 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم The Baylock Residence

3.4   - IMDB

پاتریشیا وودهاوس چند سالی است که به دلیل اختلافات خانوادگی از خواهرش دور شده است. ناگهان او نامه ای دریافت می کند که جزئیات مرگ ناگهانی خواهرش سوزانا بایلاک را نشان می دهد، پاتریشیا برای احترام به او باز می گردد جایی که با آنابل بلر (کمک سوزانا) ملاقات می کند. آنابل به پاتریشیا اطلاع می دهد که او اکنون اقامتگاه Baylock را به ارث برده است، اما چیزی در این خانه درست نیست، راز بسیار قدیمی را در خود جای داده است، رازی که پاتریشیا باید قبل از اینکه خیلی دیر شود آن را یاد بگیرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Cleansing

4.4   - IMDB

آلیس در دهکده ای کوچک در قرن چهاردهم ولز، دختری شانزده ساله است که متهم به جادوگری و ایجاد طاعونی است که دهکده را ویران کرده و جان بسیاری از جمله پدر خود آلیس را گرفته است. وقتی معلوم می شود که آلیس عفونت مادرش را پنهان کرده است، مجبور می شود The Cleanser، یک چهره شوم نقابدار را تماشا کند که به طرز وحشیانه ای مادرش را اعزام می کند. واعظ شهر و رهبر واقعی تام به آلیس چشم دوخته است و او را پس از رد پیشرفت های او در معرض پنج محاکمه عذاب آور قرار می دهد. او که شب قبل از اعدامش فرار می کند، با کمک دوست مادرش مری، به جنگل فرار می کند و کلبه خلوت یک شفا دهنده مرموز را با گذشته آشفته خود و شیاطین روبرو می کند. او از سلامتی او مراقبت می کند و به او می آموزد که چگونه از کسانی که او را آزار می دهند انتقام بگیرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم We Are Gathered Here

3.7   - IMDB

هنگامی که جولز، دوست دختر سابق داماد آینده بن هجوم می آورد تا عشق خود را به او در آستانه عروسی با لیزا اعلام کند، بن ناگهان با تصمیمی روبرو می شود که او متوجه نشده بود که باید بگیرد. اما مشکل این است: او باید تصمیم بگیرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Rambo: Last Blood

6.1   - IMDB

هنگامی که دختر خانه دارش ربوده می شود، رمبو از مرز ایالات متحده و مکزیک عبور می کند تا او را به خانه بازگرداند، اما خود را در برابر قدرت کامل یکی از بی رحم ترین کارتل های مکزیک می بیند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Abominable

در سفر 3000 مایلی از شانگهای به مناظر برفی هیمالیا، گروهی از افراد نامتناسب با یتی جوانی به نام اورست روبرو میشوند و آنها به راه میافتند تا این موجود جادویی را با خانوادهاش در کوهی که همنامش است، جمع کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Young Cannibals

3.9   - IMDB

هفت دوست وقتی با فریب خوردن همبرگرهای ساخته شده از گوشت انسان، هیولایی را احضار می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم It: Chapter Two

6.5   - IMDB

27 سال پس از غلبه بر موجودات ماوراء الطبیعه بدخواه پنی وایز، اعضای سابق باشگاه بازنده ها که بزرگ شده و از دری دور شده اند، با یک تماس تلفنی ویرانگر دوباره گرد هم می آیند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Joker 2019

8.4   - IMDB

در طول دهه 1980، یک استندآپ کمدین شکست خورده دیوانه می شود و در حالی که تبدیل به یک شخصیت جنایتکار روانی بدنام می شود، به زندگی جنایی و هرج و مرج در شهر گاتهام روی می آورد.