زیرنویس فیلم Abominable (2019)

نام فارسی فیلم : نفرت انگیز (2019)


خلاصه فارسی

در سفر 3000 مایلی از شانگهای به مناظر برفی هیمالیا، گروهی از افراد نامتناسب با یتی جوانی به نام اورست روبرو میشوند و آنها به راه میافتند تا این موجود جادویی را با خانوادهاش در کوهی که همنامش است، جمع کنند.


خلاصه انگلیسی

Trekking the 3000-mile journey from Shanghai to the Himalayan snowscapes, a group of misfits encounter a young Yeti named Everest, and they set off to reunite the magical creature with his family on the mountain of his namesake.


این فیلم با نام تجاری Abominable محصول کشور China,United States است.به کارگردانی Jill Culton و بازیگرانی چون Chloe Bennet,Tenzing Norgay Trainor,Albert Tsai در ژانر ماجراجویی,کمدی,خانوادگی,انیمیشن در سال 2019 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Arthur's Whisky

4.4   - IMDB

هنگامی که شوهر جوآن می میرد، او از این که متوجه می شود او اکسیری اختراع کرده است شوکه می شود که مصرف کننده را دوباره جوان نشان می دهد. این سه زن با به اشتراک گذاشتن آن با دو دوستش، شهر را قرمز رنگ می کنند اما به زودی متوجه می شوند که دیگر برای جوان بودن در دنیای مدرن مجهز نیستند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Self Reliance

6.1   - IMDB

وقتی به مردی پیشنهاد می شود یک میلیون دلار بازی کند که در آن شکارچیان سعی می کنند او را بکشند، او فکر می کند که راه گریز کامل را پیدا کرده است: آنها فقط زمانی می توانند حمله کنند که او تنها باشد. تنها مشکل او این است که هیچ یک از دوستان یا خانواده اش باور ندارند که بازی واقعی است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Betty's Bad Luck in Love

6.2   - IMDB

روابط بتی که از کودکی نفرین شده بود تا در روابط عاشقانه شکست بخورد، همیشه به فاجعه ختم شده است. اما وقتی الکس را ملاقات می کند، وسوسه می شود یک بار دیگر تلاش کند. آیا عشق واقعی می تواند بر نفرین غلبه کند؟

زیر‌نویس فارسی فیلم Founders Day

4.6   - IMDB

در روزهای منتهی به انتخابات شدید شهرداری، یک شهر کوچک با یک سری قتل های شوم تکان می خورد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Cult Killer

4.6   - IMDB

یک بازپرس خصوصی مجبور به اتحاد خطرناک با یک قاتل می شود تا از زیر بطن جنایتکار وحشتناک یک شهر ساکت کشف کند و نام مربی خود را که در جنایات دخیل است پاک کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Megamind vs The Doom Syndicate

2.4   - IMDB

تیم شرور سابق مگامایند، The Doom Syndicate، بازگشته است. قهرمان آبی ما که به تازگی تاجگذاری کرده است، باید ظاهر شیطانی خود را حفظ کند تا زمانی که بتواند دوستان خود (Roxanne، Ol%27 Chum و Keiko) را جمع کند تا از پرتاب مترو سیتی به ماه توسط هم تیمی های شرور سابق خود جلوگیری کند.