لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 6 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم A.M.I.

3.9   - IMDB

یک دختر هفده ساله با یک هوش مصنوعی در تلفن خود رابطه ای وابسته به هم برقرار می کند و به یک جنایت مرگبار می پردازد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Sound of Silence

5.7   - IMDB

یک «تیونر خانه» موفق در شهر نیویورک، که صدای خانههای مردم را کالیبره میکند تا خلق و خوی مردم را تنظیم کند، با یک مشتری با مشکلی ملاقات میکند که او قادر به حل آن نیست.

زیر‌نویس فارسی فیلم We Need Lungs

5.2   - IMDB

بانکدار ایتالیایی سباستیانو آرلوتا تلاش می کند تا تنها در 9 روز از اقیانوس اطلس تا دریای مدیترانه بر فراز کوه های قدرتمند پیرنه بدود. برای رسیدن به این هدف، او باید بیش از 900 کیلومتر بدود و در مجموع 60000 متر بالا و پایین برود. این یک ماجراجویی افراطی است که قدرت، اشتیاق و اراده را نشان می دهد که او را از غیرممکن ها عبور می دهد. هنگامی که او مسیر تیم پشتیبانی خود را از دست می دهد، ما از بدترین اتفاق می ترسیم و سؤال می کنیم که آیا او اصلاً از کوه های نابخشوده بیرون خواهد آمد یا خیر.

زیر‌نویس فارسی فیلم ظهور ملکه جنگجو بودیکا

3.1   - IMDB

بودیکا یک دختر شانزده ساله بیگناه است که توسط پدرش، رهبر یک قبیله سلتیک، مجبور به ازدواج می شود. با این حال، مادرش مطمئن نیست و هر کاری که لازم است برای محافظت از دخترش انجام می دهد. تا آنجا که او بودیکا را می گیرد و او را متقاعد می کند که از دهکده فرار کند و در خانه کودکی اش زندگی کند، به دور از یک ازدواج منظم و یک زندگی فلاکت بار.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Big Trip

4.8   - IMDB

یک بار لک لک بی شعور از مرکز زایمان کودکان آدرس ها را اشتباه گرفت و به جای خانواده پانداها خرس کوچک پاندا را نزد خرسی به نام میک میک آورد. Mik-Mik عاشق نظم در همه چیز است و تصمیم می گیرد بچه پاندو را به والدینش در جنوب چین تحویل دهد. در سفری با او، همسایه بدشانس خرگوش اسکار بسته می شود. در راه، آنها با پلیکان دوک مغرور، گرگ ژانوس ترسو و ببر کوپید رمانتیک آشنا می شوند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Warigami

7.5   - IMDB

وندی اوهاتا به تازگی سه درک شگفت انگیز داشته است: یکی، او یک برادر دوقلو به نام وینسنت دارد. دوم، او یک کامی جین است - از نسل یک مردم ژاپن باستان که می تواند کاغذ را به سلاح های مرگبار تبدیل کند. و سوم، یک جنگجوی کامی جین به نام ساداکو وجود دارد که او را به دلایلی که نمیفهمد شکار میکند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Better Than Love

5   - IMDB

یک فروشنده مواد مخدر بی میل تلاش می کند تا زندگی دوستانش را بالا ببرد در حالی که نیروهای اعتیاد آور نسخه ناآگاه اکسی کانتین نسخه او را خراب می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Candy Corn

4   - IMDB

در شب هالووین در سال 1980، جولین کامینگز، رانده شده محلی، بی احتیاطی به قتل رسید. یک پزشک جادوگر ولگرد، دکتر مرگ، اوضاع را به دست خود می گیرد و جولین را از مردگان باز می گرداند تا خلاقانه به دنبال انتقام بی رحمانه از قاتلان خود باشد.