زیرنویس فیلم ظهور ملکه جنگجو بودیکا (2019)

نام فارسی فیلم : Boudica: Rise of the Warrior Queen (2019)

3.1
  • ژانر :   داستانی
  • کارگردان :   Zoe Morgan
  • سال انتشار :   2019
  • محصول کشور :   United Kingdom
  • بازیگران :   Simon Pengelly-  Guillaume Rivaud-  Ella Peel

خلاصه فارسی

بودیکا یک دختر شانزده ساله بیگناه است که توسط پدرش، رهبر یک قبیله سلتیک، مجبور به ازدواج می شود. با این حال، مادرش مطمئن نیست و هر کاری که لازم است برای محافظت از دخترش انجام می دهد. تا آنجا که او بودیکا را می گیرد و او را متقاعد می کند که از دهکده فرار کند و در خانه کودکی اش زندگی کند، به دور از یک ازدواج منظم و یک زندگی فلاکت بار.


خلاصه انگلیسی

Boudica is an innocent sixteen-year-old girl who is forced into an arranged marriage by her father, the leader of a Celtic Tribe. However, her mother is unsure, doing whatever it takes to protect her daughter; so much so that she takes Boudica and persuades her to flee the village and live in her childhood home, away from an arranged marriage and a miserable life.


این فیلم با نام تجاری ظهور ملکه جنگجو بودیکا محصول کشور United Kingdom است.به کارگردانی Zoe Morgan و بازیگرانی چون Simon Pengelly,Guillaume Rivaud,Ella Peel در ژانر داستانی در سال 2019 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Bardejov

5.3   - IMDB

داستان Emil A. Fish بازمانده هولوکاست، که 9 ساله بود زمانی که او و خانواده اش در Bardejov، اسلواکی به اردوگاه کار اجباری فرستاده شدند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Haunting of Bloody Tower

3.7   - IMDB

دو شاهزاده که توسط ریچارد سوم در برج خونین در برج لندن زندانی و به قتل رسیدند. داستان نشان می دهد که چگونه آنها ظاهراً به برج بازگشتند و با نگهبانان و زندانیان که در شرایط وحشتناکی شروع به مرگ می کنند، مشخص می شود که دو شاهزاده برای انتقام می آیند. داستانی مهیج ارواح بر اساس معمای معروف.

زیر‌نویس فارسی فیلم 12 Mighty Orphans

6.9   - IMDB

یک مربی فداکار فوتبال دبیرستانی که توسط گذشته اسرارآمیز خود تسخیر شده است، تیمی از کودکان یتیم را به مسابقات قهرمانی ایالتی در طول رکود بزرگ هدایت می کند و در این راه الهام بخش یک ملت شکسته می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Reckoning

4.7   - IMDB

اولین، یک بیوه جوان که توسط خودکشی اخیر شوهرش جوزف تسخیر شده است، پس از رد پیشنهادات او توسط صاحبخانه اش به دروغ به جادوگری متهم می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم The King

7.3   - IMDB

هال (Timothée Chalamet)، شاهزاده سرکش و وارث تاج و تخت انگلیس، به زندگی سلطنتی پشت کرده و در میان مردم زندگی می کند. اما وقتی پدر ظالمش می میرد، هال تاج پادشاهی هنری پنجم را بر سر می گذارد و مجبور می شود زندگی ای را که قبلاً سعی کرده بود از آن فرار کند، بپذیرد. اکنون پادشاه جوان باید سیاست قصر، هرج و مرج و جنگی را که پدرش پشت سر گذاشته، و رشته های عاطفی زندگی گذشته اش - از جمله رابطه اش با نزدیک ترین دوست و مربی اش، شوالیه الکلی سالخورده، جان فالستاف (جوئل ادگرتون) را دنبال کند.