لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 5 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Plus One

6.6   - IMDB

دو دوست مجرد موافقت میکنند که برای هر عروسی که در طول دورهای شلوغ عروسی به آن دعوت میشوند، بهعلاوه یک نفر دیگر باشند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Cecil

4   - IMDB

سال 1996 است و سیسیل استیونز، دانشآموز کلاس چهارم، هر بار که نامش را میگوید، به یاد لجبازی وحشتناکش میافتد. سیسیل برای جلوگیری از بدگویی اجتماعی، تصمیم می گیرد نام سخت تلفظ خود را به تنها و تنها مایکل جردن تغییر دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Spider-Man: Far from Home

7.4   - IMDB

پیتر پارکر و دوستانش به یک سفر تابستانی به اروپا می روند. با این حال، آنها به سختی می توانند استراحت کنند - پیتر باید موافقت کند تا به نیک فیوری کمک کند تا راز موجوداتی را که باعث بلایای طبیعی و تخریب در سراسر قاره می شوند، کشف کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Skin in the Game

4.6   - IMDB

دنی پانزده ساله که از پیادهروی حومه آمریکا ربوده شده، خود را در دنیای زیرزمینی وحشتناک قاچاق انسان میبیند. بدون هیچ کمک اولیه پلیس، مادر دنی و یک روسپی سابق به خیابان ها می روند تا قبل از اینکه خیلی دیر شود او را پیدا کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Tracker

3.6   - IMDB

یک غریبه مرموز به دهکده ای دورافتاده سفر می کند که در آن 15 سال قبل همسر و دخترش ربوده شده بودند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Wedding Guest

5.8   - IMDB

جی مردی با راز است که از بریتانیا به پاکستان سفر می کند تا در یک عروسی شرکت کند - مسلح به نوار چسب، یک تفنگ ساچمه ای و نقشه ای برای ربودن عروس آینده. جی و گروگانش در پایان از مرز و از طریق ایستگاه های راه آهن، کوچه پس کوچه ها و بازارهای سیاه دهلی نو فرار می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Killers Anonymous

4   - IMDB

یک تلاش ناموفق برای قتل یک سناتور به یک جلسه گروهی مخفیانه متصل می شود تا در مورد تاریک ترین خواسته های آنها - یعنی گرفتن جان ها صحبت کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم LEGO DC: Batman - Family Matters

6.1   - IMDB

در LEGO DC: Batman - Family Matters، پس از اینکه بتمن، بت گرل، رابین و دیگر ابرقهرمانان دی سی دعوت نامه های مرموز دریافت کردند، شک و تردید بالا می رود. با این حال، زمانی که بتمن و تیمش با رد هود شرور روبرو میشوند، ارزشهای خانوادگی باید قوی باقی بماند، کسی که وسواس زیادی برای نابود کردن خانواده خفاشها و کل شهر گاتهام دارد.