زیرنویس فیلم LEGO DC: Batman - Family Matters (2019)

نام فارسی فیلم : LEGO DC: Batman - Family Matters (2019)

6.1

خلاصه فارسی

در LEGO DC: Batman - Family Matters، پس از اینکه بتمن، بت گرل، رابین و دیگر ابرقهرمانان دی سی دعوت نامه های مرموز دریافت کردند، شک و تردید بالا می رود. با این حال، زمانی که بتمن و تیمش با رد هود شرور روبرو میشوند، ارزشهای خانوادگی باید قوی باقی بماند، کسی که وسواس زیادی برای نابود کردن خانواده خفاشها و کل شهر گاتهام دارد.


خلاصه انگلیسی

In LEGO DC: Batman - Family Matters, suspicion is on high after Batman, Batgirl, Robin and other DC superheroes receive mysterious invitations. However, family values must remain strong when Batman and his team encounter the villainous Red Hood, who is obsessed with destroying the Bat-family and all of Gotham City.


این فیلم با نام تجاری LEGO DC: Batman - Family Matters محصول کشور United States است.به کارگردانی Matt Peters و بازیگرانی چون Troy Baker,Jason Spisak,Will Friedle در ژانر اکشن,ماجراجویی,کمدی,انیمیشن در سال 2019 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Arthur's Whisky

4.4   - IMDB

هنگامی که شوهر جوآن می میرد، او از این که متوجه می شود او اکسیری اختراع کرده است شوکه می شود که مصرف کننده را دوباره جوان نشان می دهد. این سه زن با به اشتراک گذاشتن آن با دو دوستش، شهر را قرمز رنگ می کنند اما به زودی متوجه می شوند که دیگر برای جوان بودن در دنیای مدرن مجهز نیستند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Self Reliance

6.1   - IMDB

وقتی به مردی پیشنهاد می شود یک میلیون دلار بازی کند که در آن شکارچیان سعی می کنند او را بکشند، او فکر می کند که راه گریز کامل را پیدا کرده است: آنها فقط زمانی می توانند حمله کنند که او تنها باشد. تنها مشکل او این است که هیچ یک از دوستان یا خانواده اش باور ندارند که بازی واقعی است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Lift

5.5   - IMDB

یک خدمه سرقت بین المللی به رهبری سایروس ویتاکر برای بلند کردن 500 میلیون دلار طلا از یک هواپیمای مسافربری در ارتفاع 40000 پایی رقابت می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Justice League: Crisis on Infinite Earths - Part One

6   - IMDB

مرگ در راه است. بدتر از مرگ: فراموشی. نه فقط برای زمین ما، بلکه برای همه، همه جا، در هر کیهانی! در برابر این نابودی نهایی، مانیتور مرموز بزرگترین تیم ابر قهرمانان را گرد هم آورده است. اما قدرت ترکیبی سوپرمن، واندر وومن، بتمن، فلش، گرین لنترن و صدها ابرقهرمان از چندین زمین حتی برای نجات تمام واقعیت از یک آرماگدون ضد ماده غیرقابل توقف، چه می تواند انجام دهد؟!

زیر‌نویس فارسی فیلم Roadkill

3.4   - IMDB

انتقام سوار بر جاده باز می شود زمانی که یک زن جوان که به تنهایی سفر می کند، با یک دریفت مرتد روبرو می شود و در نهایت برای زندگی خود به مبارزه می پردازد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Betty's Bad Luck in Love

6.2   - IMDB

روابط بتی که از کودکی نفرین شده بود تا در روابط عاشقانه شکست بخورد، همیشه به فاجعه ختم شده است. اما وقتی الکس را ملاقات می کند، وسوسه می شود یک بار دیگر تلاش کند. آیا عشق واقعی می تواند بر نفرین غلبه کند؟