لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 5 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Play Dead

4   - IMDB

کلویی، دانشجوی جرمشناسی، مرگ خود را جعل میکند تا وارد سردخانه شود تا شواهدی را که برادر کوچکترش را به یک جنایت اشتباه مرتبط میکند، بازیابی کند. هنگامی که وارد می شود، او به سرعت متوجه می شود که پزشکی قانونی ترسناک از سردخانه به عنوان پیشانی برای یک تجارت بیمار و پیچیده استفاده می کند. با شروع یک بازی ترسناک گربه و موش، کلویی متوجه می شود که ترسناک ترین چیز در مورد سردخانه مرده نیست، بلکه زنده است.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Price We Pay

4.9   - IMDB

پس از اینکه دزدی از مغازه گروفروشی کج میشود، دو تبهکار به یک مزرعه دورافتاده پناه میبرند تا گرما را از بین ببرند، اما چیزی بسیار خطرناکتر را پیدا میکنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم There's Something Wrong with the Children

5   - IMDB

مارگارت و بن با دوستان دیرینه الی و توماس و دو فرزند خردسالشان به سفر آخر هفته می روند. در نهایت، زمانی که بچهها پس از ناپدید شدن در جنگل یک شبه رفتار عجیبی از خود نشان میدهند، بن شروع به مشکوک شدن به چیزی فراطبیعی میکند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Snow Falls

2.9   - IMDB

پس از یک طوفان زمستانی، پنج دوست را در یک کابین دورافتاده بدون برق و غذای کمی گرفتار میکند، سرگردانی به آرامی سلامت عقل آنها را میگیرد، زیرا هر یک از آنها تسلیم ترس از آلوده شدن یا بد بودن برف میشوند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Battlebox

4   - IMDB

با حمله ناگهانی ژاپنی ها، سرلشکر بریتانیایی مالتبی و افسران ارشدش با تصمیم مبارزه تا سرحد مرگ یا ارائه تسلیم تحقیرآمیز مستعمره بریتانیا هنگ کنگ دست و پنجه نرم می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dog Gone

6.1   - IMDB

وقتی سگ محبوبش ناپدید می شود، مرد جوانی با والدینش به جستجوی باورنکردنی می پردازد تا او را پیدا کند و به او داروهای نجات بخش بدهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Disconnect: The Wedding Planner

4   - IMDB

پس از اینکه قربانی یک کلاهبرداری می شود، یک مرد ناامید در حالی که سعی می کند یک عروسی مجلل برای یک سرمایه گذار مهم برنامه ریزی کند، با ساعت مسابقه می دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Plane

7   - IMDB

پس از یک کار قهرمانانه فرود موفقیت آمیز هواپیمای آسیب دیده خود در طوفان در یک منطقه جنگی، یک خلبان نترس خود را بین دستور کار چندین شبه نظامی که قصد گروگان گرفتن هواپیما و مسافرانش را دارند، می یابد.