لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 4 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم My Name Is Loh Kiwan

6.8   - IMDB

لوه کیوان، جدا شده از کره شمالی، با فرار از چین، تصمیم می گیرد تا آرزوی در حال مرگ مادرش را برآورده کند، تا جایی پیدا کند که بتواند واقعاً نام خود را داشته باشد و با شرایط خودش زندگی کند. او به بلژیک سفر می کند تا به دنبال وضعیت پناهندگی باشد، اما در نهایت بدون هیچ وسیله ای برای امرار معاش و سقفی بالای سرش در هاله ای از ابهام قرار می گیرد. ماری که قبلاً نماینده تیم ملی تیراندازی بلژیک بود و اکنون با شیاطین درونی خود مبارزه می کند، به یک کیوان خسته می رسد و کیف پول او را می دزدد. این دو در نهایت به درگیری شدیدی ختم میشوند. و تنها زمانی که ماری متوجه می شود که کیف پول تنها یادگاری است که از مادر کیوان به جا مانده است، آنها شروع به جذب یکدیگر می کنند و به خاطر تجربیات و احساسات مشترکشان می افتند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Wickensburg

4.1   - IMDB

یک مادر و پسر کوچکش به یک شهر کوچک جدید نقل مکان می کنند. آنها به زودی کشف می کنند که شهر دارای یک راز تاریک است و این یک مسابقه با زمان برای نجات شهر است.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Lair

6   - IMDB

خلبان نیروی هوایی سلطنتی، ستوان کیت سینکلر در آخرین ماموریت پرواز خود است که جت او بر فراز یکی از خطرناک ترین پایگاه های شورشیان در افغانستان سرنگون می شود. او به پناهگاه متروکه زیرزمینی پناه می برد که در آن موجودات مرگبار ساخته دست بشر به نام Ravagers - نیمه انسان، نیمه بیگانه و تشنه گوشت انسان - بیدار می شوند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Best of Stand-Up 2022

5.6   - IMDB

از بیل بور تا علی ونگ، گابریل ایگلسیاس تا تروور نوآ، تیلور تاملینسون تا جو کوی، بهترین جوکهای استندآپ ویژه نتفلیکس در سال 2022 را ببینید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Jung_E

5   - IMDB

در یک زمین غیرقابل سکونت قرن بیست و دوم، نتیجه یک جنگ داخلی به شبیه سازی مغز یک سرباز نخبه برای ایجاد یک مزدور روبات بستگی دارد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Detective Knight: Independence

3.4   - IMDB

ماموریت لحظه آخری کارآگاه جیمز نایت در شیفت روز استقلال به مسابقه ای تبدیل می شود تا جلوی یک آمبولانس نامتعادل EMT را بگیرد که جشن های شهر را به خطر بیندازد. هوشیار گمراه، که با اسلحه و یونیفرم دزدیده شده پلیس بازی می کند، یک صندوق بانکی پر از دلایلی برای برگزاری نمایش آتش بازی خود دارد... چیزی که به طور خطرناکی در نزدیکی خانه نایت قرار می گیرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Someone Lives Here

7.8   - IMDB

تواریخ داستان دیوید و جالوت امروزی در میان بحران مسکن در آمریکای شمالی. در طول همهگیری، خلیل سیو رایت، نجار جوان تورنتویی، پناهگاههایی برای افراد بیخانمان میسازد که در زمستان بیرون هستند. اقدامات او تحسین بین المللی را برانگیخت، اما مخالفت سرسخت دولت شهر را نیز برانگیخت و روایتی قانع کننده را در پس زمینه چالش های اجتماعی و مقاومت دولتی به تصویر کشید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Mercy Falls

4.2   - IMDB

گروهی از دوستان در جستجوی یک کابین گمشده به ارتفاعات اسکاتلند می روند. هنگامی که از تمدن دور شد، یک تراژدی غیرقابل پیش بینی برای گروه رخ می دهد و یک تصمیم بد منجر به سوء ظن، خیانت و قتل می شود.