لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 35 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Erasing His Past

3.9   - IMDB

کارن میلر همه چیز را دارد. ازدواج کامل، شوهر کامل، زندگی کامل. اما وقتی شوهرش در یک سفر کاری ناپدید می شود و فرض می شود مرده است، زندگی عالی کارن از هم می پاشد. او شروع به درک می کند که شوهر کاملش آن چیزی نبود که به نظر می رسید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Union Bridge

4.5   - IMDB

پس از سوختن در شهر، ویل شیپ به خانه احضار میشود و در آنجا حقایق تاریکی درباره خانوادهاش و شهری که در آن بزرگ شده کشف میکند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Good Kisser

4.3   - IMDB

جنا و کیت رابطه خود را به روی یک غریبه جذاب باز می کنند به این امید که به عشق دو ساله خود دامن بزنند، فقط برای اینکه ایرادات پایه آنها را آشکار کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Secret Weapon

3.9   - IMDB

جنگ جهانی دوم است. ارتش سرخ مجبور شد با عجله عقب نشینی کند و سلاح فوق سری خود "کاتیوشا" را پشت سر بگذارد. یک گروه 8 نفره از سربازان اعزام می شوند تا تمام تلاش خود را انجام دهند تا "کاتیوشا" به دست آلمانی ها نرود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Motel Acacia

3.5   - IMDB

داستان درباره یک مرد جوان فیلیپینی است که توسط پدر ظالم قفقازی خود آماده می شود تا متل آکاسیا را که وظیفه نابود کردن مهاجران توسط دولت است، تصاحب کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Blackout

6.1   - IMDB

هیچ شهاب سنگی به زمین اصابت نکرد، هیچ تروریستی جهان را در معرض خطر قرار نداد، هیچ جنگ اتمی آغاز نشد، اما مشکلی پیش آمد. تماس بین اکثر شهرهای روی زمین قطع شده است. منطقهای حلقهمانند کوچک در اروپای شرقی هنوز دارای برق است و شاید حتی زندگی از فضا گزارش شود. آنچه نیروهای نظامی در خارج از حلقه پیدا می کنند، تکان دهنده است. همه جا اجساد مرده وجود دارد: در فروشگاه ها، در اتومبیل ها، در جاده ها، در بیمارستان ها و ایستگاه های راه آهن. چه کسی یا چه چیزی تمام زندگی روی زمین را نابود می کند؟ آخرین پاسگاه بشریت تا کی زنده خواهد ماند؟

زیر‌نویس فارسی فیلم The Vast of Night

6.7   - IMDB

در گرگ و میش دهه 1950، در یک شب سرنوشت ساز در نیومکزیکو، اپراتور جوان تابلو برق، فی و دی جی اورت، فرکانس صوتی عجیبی را کشف می کنند که می تواند شهر کوچک و آینده آنها را برای همیشه تغییر دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Jesus Shows You the Way to the Highway

5.6   - IMDB

ماموران سیا پالمر و گاگانو ماموریت دارند یک ویروس کامپیوتری به نام "اتحاد شوروی" را نابود کنند. آنها با استفاده از VR وارد سیستم می شوند اما ماموریت به تله تبدیل می شود.::Lanzadera Films