لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 2 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Holy Lands

1   - IMDB

هنگامی که هری (جیمز کان) یک یهودی از کار افتاده و متخصص قلب سابق به طور ناگهانی تصمیم می گیرد دوران بازنشستگی خود را به عنوان یک کشاورز خوک در ناصره اسرائیل بگذراند، این حرکت خانواده او و همسایگان جدیدش را به شدت شوکه می کند. در نیویورک، مونیکا همسر سابق هری (روزانا آرکت) در تلاش است تا زندگی فرزندان بزرگسالشان، آنابل و دیوید (جاناتان ریس مایرز) و همچنین زندگی خود را مدیریت کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Roads, Trees and Honey Bees

5.3   - IMDB

زندگی برای پدر و شوهر سی و چند ساله ای از ویسکانسین، استیو اندرسون، زیر و رو می شود، زمانی که او باید برای مراقبت از پدر مبتلا به زوال عقل خود به سراسر کشور سفر کند. با همراهی یک نوازنده جوان مشتاق، کانر مارتین، و خواهرش، سارا، این سه دوست بعید میآموزند که چرخشهای غیرمنتظره میتواند شما را به زندگی بهتر از آنچه تا به حال تصور میکردید هدایت کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Room 37 - The Mysterious Death of Johnny Thunders

4.4   - IMDB

گیتاریست مشهور راک اند رول جانی تاندر به نیواورلئان میآید تا پس از سختیهای فراوان زندگیاش را جمعآوری کند، اما در عوض در یک سفر تاریک و دنبالهای از حوادثی میافتد که بر اساس مرگ مرموز غیرقابل توضیح زندگی واقعی او است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Sailing Into Love

6.5   - IMDB

جنگ صلیبی یک معلم زیست شناسی برای نجات جزیره ای نزدیک از توسعه منجر به عاشقانه غیرمنتظره ای با ناخدای دریایی جوان خوش تیپ و مرموز می شود که تازه وارد شهر ساحلی ویلو بی شده است.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Legend of 5 Mile Cave

6   - IMDB

یک سرگردان مرموز با پسری با داستان های غرب ارتباط برقرار می کند. زمانی که یک قانونگذار به دنبال طلای گمشده ظاهر می شود، گذشته و حال با هم برخورد می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Queen's Corgi

4.9   - IMDB

رکس از زمان ورودش به کاخ باکینگهام، زندگی لوکسی دارد. سگ برتر، او در قلب اعلیحضرت جانشین سه همکار خود کورگی شده است. غرور او می تواند بسیار آزاردهنده باشد. هنگامی که در یک شام رسمی با رئیس جمهور ایالات متحده باعث یک حادثه دیپلماتیک می شود، در آبروی خود فرو می رود. رکس که توسط یکی از همسالانش خیانت شده، تبدیل به یک سگ ولگرد در خیابان های لندن می شود. او چگونه می تواند خود را بازخرید کند؟ در عشق، او منابعی را برای پیشی گرفتن از خود در مواجهه با خطر بزرگ پیدا می کند…

زیر‌نویس فارسی فیلم Zoo

1.4   - IMDB

زوجی در تلاش برای نجات ازدواج خود در زمان آخرالزمان زامبی ها.

زیر‌نویس فارسی فیلم From Friend to Fiancé

6.2   - IMDB

جس پارکس (هودون) یک شغل خوب، دوستان عالی و یک آپارتمان باحال در شهر دارد. او همه چیز را دارد، به جز توانایی یافتن همتای کامل خود که قدردان شوخ طبعی و طبیعت بیرونی او باشد. تنها کسی که واقعاً جس را درک کرده بهترین دوست مادام العمرش تد (پایوی) است. جس و تد با هم به عنوان همسایه در حومه شهر بزرگ شدند و جدایی ناپذیر بودند. وقتی تد به جس فاش میکند که ازدواج میکند و از او میخواهد بهترین مرد یا در این مورد بهترین زن عروسی او شود، جس خوشحال میشود تا زمانی که متوجه میشود که با رقیب دبیرستانی و دختر بدجنس کیمبرلی کنتوود (کروگر) ازدواج میکند. . در حالی که جس و تد با هم برای برنامه ریزی روز بزرگ خود وقت می گذرانند، جس متوجه می شود که همتای کامل او همیشه تد بوده است، اما آیا برای عروس BFF او خیلی دیر شده است؟